beantwoord

KLACHT!

  • 5 januari 2018
  • 3 reacties
  • 421 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik wil een klacht indienen maar zie nergens een klachtenformulier staan??
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 januari 2018, 12:47

U kunt uw klacht rechtstreeks bij de klantenservice neerleggen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier (waar u bij Onderwerp kunt kiezen voor Klacht) en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief vele weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt uw klacht rechtstreeks bij de klantenservice neerleggen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier (waar u bij Onderwerp kunt kiezen voor Klacht) en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief vele weken op zich kan laten wachten.
Reputatie 7
Badge
En natuurlijk is het ook nog mogelijk om je klacht hier op het forum neer te leggen.
Welkom op het Serviceforum, MBSA.

Zoals Tochjo en Trein-D al aangeven kan je op verschillende manieren je klacht aan ons kenbaar maken. De snelste weg is via Social Media of onze Live Chat. Telefonisch is uiteraard ook mogelijk. Hierbij wil ik wel melden dat onze collega's op de telefonische helpdesk het de laatste tijd erg druk hebben (overdag) en de wachttijd vaak 5 tot 15 minuten bedraagt. Ook het Forum is uiteraard een optie. Er is echter niet 24/7 een moderator aanwezig. Een reactie kan op het Forum daarom ook langer op zich laten wachten.

Reageer