beantwoord

klacht

  • 1 April 2022
  • 2 reacties
  • 231 Bekeken

In november is mijn fiets gestolen uit de bewaakte stalling. In december bericht ontvangen dat alle papieren en sleutels zijn ontvangen. In januari bericht dat de vergoeding wordt overgemaakt. Nu april en heel wat telefoontjes en mailtjes verder, nog geen vergoeding ontvangen. Alleen mailtjes dat ik nogmaals alle papieren moet aanleveren. De juiste afdeling is onbereikbaar. Voor mij zeeeeeeer frustrerend. Hoe klantvriendelijk wil je zijn als NS.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 1 April 2022, 22:00

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Hen350 en welkom op de NS Community! 

Wat balen om te lezen dat het niet helemaal goed is gegaan hiermee. Ik kan even met je mee kijken in het systeem of ik iets kan zien, maar het kan zijn dat ik je wel weer moet doorverwijzen naar de Klantenservice. Stuur je mij een privébericht met hierin je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-chipkaartnummer?

In november is mijn fiets gestolen uit de bewaakte stalling. In december bericht ontvangen dat alle papieren en sleutels zijn ontvangen. In januari bericht dat de vergoeding wordt overgemaakt. Nu april en heel wat telefoontjes en mailtjes verder, nog geen vergoeding ontvangen. Alleen mailtjes dat ik nogmaals alle papieren moet aanleveren. De juiste afdeling is onbereikbaar. Voor mij zeeeeeeer frustrerend. Hoe klantvriendelijk wil je zijn als NS.

Goedemiddag,

Ik doe momenteel onderzoek naar bewaakte fietsenstallingen van NS. Jouw ervaring kan een aanvulling zijn voor het onderzoek. Zou ik je hier nog wat meer over mogen vragen? 

Hartelijke groet, 

Nick den Engelsman - Fontys onderzoeksredactie

PS: mijn e-mail is nickdenengelsman@hotmail.nl

Reageer