beantwoord

klacht afhandeling

Ik heb verschillende malen geprobeerd om via Eva een klacht te melden. Helaas kan ik te weinig woorden kwijt, dus loopt het mis. Mailadres krijg je niet, dus dan maar via forum. Hopelijk kan iemand hier wat mee.
Geachte Heer/Mevrouw,

Graag wil ik even toelichten, dat ik het wel heel vervelend vind hoe de afhandeling van het niet kunnen gebruiken van onze combi-tickets verloopt.
Ik heb op de dag dat er stroomstoring was (27 maart richting Amsterdam) meteen contact gehad met zowel de NS als de spoordeelwinkel. Beide vertelde mij toen dat ik een formulier (1 per e-ticket) moest invullen en omdat het ging om een combi ticket dit volledig vergoed zou worden. Na een tijd kreeg ik per mail te horen dat alleen het bedrag van het treinkaartje 19,95 per e-ticket naar mij zou worden overgemaakt in plaats van 28 euro per e-ticket.
Zoals jullie beschrijven dat de toegangskaarten van Bodyworlds geldig blijven is onjuist. Je moet de vouchers verzilveren, dat heb ik dus gedaan voor die 27ste. Daarna zijn deze niet meer te activeren, dus ook niet meer te veranderen.

Na die mail heb ik verschillende mensen gesproken, zowel van de klantenservice van de NS ( 22-04-2015 om 9.33) als die van de spoordeelwinkel ( 22-04-2015 om 10.34). Uiteindelijk zorgde iemand van de spoordeelwinkel ervoor dat ik iemand aan de telefoon kreeg van de financiële administratie. Zij heeft toen alles voor mij nagekeken en telefonisch doorgegeven dat het restant nog naar mij zou worden overgemaakt. Op 18 mei was er nog steeds niets gestort op mijn rekening en heb ik weer telefonisch contact gehad met beide partijen. Nu werd mij verteld dat alleen het treinkaartje vergoed zou worden. Hoe is het mogelijk dat meerdere mensen een ander verhaal vertellen. Ook de mail die ik nu ontving klopt gewoon niet. De kaarten zijn niet meer te gebruiken.
Aangezien mij was verteld dat ik het geld terug zou ontvangen, heb ik 5-04 -2015 , weer dezelfde combi e-tickets besteld. Uiteindelijk zou dit voor mij betekenen dat ik een dagje uit heb gehad voor 74 euro in plaats van 58 euro. Een heel duur uitstapje.
Ik heb mijn bewijzen van aankopen en e-tickets voor Bodyworlds in de bijlage bijgevoegd. Ik hoop dat jullie er nog eens naar willen kijken en dit probleem op een fijne en juiste manier kunnen afhandelen.
Helaas is het mailadres van de NS niet te vinden, mijn vraag is dan ook of jullie deze mail eventueel kunnen doorsturen naar de NS.

Met vriendelijke groet,

Miranda Beekhuizen
( helaas kan ik op het forum mijn e-tickets niet toevoegen)
icon

Beste antwoord door Jan NS 27 mei 2015, 20:03

Jammer om te lezen dat het allemaal zo is gelopen. Als je me je NAW-gegevens, ordernummer en geboortedatum in een privébericht stuurt kijk ik het graag voor je na.
Bekijk origineel

1 reactie

Jammer om te lezen dat het allemaal zo is gelopen. Als je me je NAW-gegevens, ordernummer en geboortedatum in een privébericht stuurt kijk ik het graag voor je na.

Reageer