Beste antwoord door Denice NS
Vervelend dat je nog geen bericht terug hebt gehad met betrekking tot je klacht, robfkok!
Ik kan, zonder gegevens, de status van de klacht helaas niet nakijken. Ik ben zelf niet bekend met de stalling in Zwolle. Dus ben ik wel benieuwd wat je precies bedoelt met het moeten vernielen van je fiets om een abonnement af te kunnen sluiten?
Indien je de status van je klacht wilt weten kan je het beste even weer contact opnemen met onze Klantenservice. Dit is het makkelijkste via Chat, Twitter of Facebook. Bellen kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel
Ik kan, zonder gegevens, de status van de klacht helaas niet nakijken. Ik ben zelf niet bekend met de stalling in Zwolle. Dus ben ik wel benieuwd wat je precies bedoelt met het moeten vernielen van je fiets om een abonnement af te kunnen sluiten?
Indien je de status van je klacht wilt weten kan je het beste even weer contact opnemen met onze Klantenservice. Dit is het makkelijkste via Chat, Twitter of Facebook. Bellen kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief).