beantwoord

Klacht fietsenstalling Zwolle na 4 weken nog niet in behandeling genomen

• 29 november 2018
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Op 2 november 2018 telefonisch een klacht ingediend over de fietsenstalling in Zwolle. Ik kan hier geen abonnement afsluiten zonder mijn fiets moedwillig te vernielen. Tot op heden is deze klacht niet in behandeling genomen, waardoor ik weer een maand losse dagkaarten moet kopen. En dat na 31 jaar vaste klant te zijn geweest in de stalling. Schande😭
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 november 2018, 18:24

Vervelend dat je nog geen bericht terug hebt gehad met betrekking tot je klacht, robfkok!

Ik kan, zonder gegevens, de status van de klacht helaas niet nakijken. Ik ben zelf niet bekend met de stalling in Zwolle. Dus ben ik wel benieuwd wat je precies bedoelt met het moeten vernielen van je fiets om een abonnement af te kunnen sluiten?

Indien je de status van je klacht wilt weten kan je het beste even weer contact opnemen met onze Klantenservice. Dit is het makkelijkste via Chat, Twitter of Facebook. Bellen kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

2 reacties

Ik moet mijn rekje van de fiets afhalen, omdat er geen plaats is voor fietsen met een rekje voorop. Dit terwijl de fiets gewoon in het rek past
Vervelend dat je nog geen bericht terug hebt gehad met betrekking tot je klacht, robfkok!

Ik kan, zonder gegevens, de status van de klacht helaas niet nakijken. Ik ben zelf niet bekend met de stalling in Zwolle. Dus ben ik wel benieuwd wat je precies bedoelt met het moeten vernielen van je fiets om een abonnement af te kunnen sluiten?

Indien je de status van je klacht wilt weten kan je het beste even weer contact opnemen met onze Klantenservice. Dit is het makkelijkste via Chat, Twitter of Facebook. Bellen kan uiteraard ook via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer