beantwoord

Klacht indienen klantenservice

• 9 december 2020
  • 3 reacties
  • 462 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hi, ik heb in de afgelopen week een aantal negatieve ervaringen gehad met de klantenservice waarbij ik door verschillende verhalen en een storing onterecht geen gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement. Daardoor heb ik hogere kosten gemaakt die volgens de ene medewerker wel gerestitueerd kunnen worden, maar volgens de ander niet. De mevrouw aan de telefoon begreep mij absoluut niet, en in de chat wordt gewoon simpelweg de handen er vanaf getrokken. Ik wil daar graag een klacht over indienen, maar aan de telefoon/in de chat werd ik niet serieus genomen. Hoe kan ik dit het beste doen? 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Mark NS 9 december 2020, 17:09

Hoi Asten, welkom op de NS Community.

Je zou dan nog een klacht kunnen indienen via Facebook of Twitter. Beide opties staan hier. Eventueel mag je mij ook een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik mee. Ik ben echter niet 24/7 beschikbaar waardoor het langer kan duren.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Asten, welkom op de NS Community.

Je zou dan nog een klacht kunnen indienen via Facebook of Twitter. Beide opties staan hier. Eventueel mag je mij ook een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik mee. Ik ben echter niet 24/7 beschikbaar waardoor het langer kan duren.

Ik heb tot op heden nog geen privébericht ontvangen. Het aanbod staat nog steeds, of is er inmiddels nog contact geweest via een ander kanaal? 

De sprinter van dordrecht naar Rotterdam vertrekt regelmatig te vroeg, en wel 2 minuten, dus niet de toegestane 30 seconden. Het is extra vervelend want 2 min voordat deze trein moet vertrekken is er een sneltrein, als je die mist moet je snel naar deze sprinter die ver weg staat. Overigens ook vervelend dat je altijd zooo ver moet lopen voor deze sprinter, er is voldoende ruimte om het dichterbij te laten stoppen.

Reageer