beantwoord

Klacht over klachtenafhandeling

• 17 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Inmiddels heb ik twee klachten lopen bij de NS. De eerste leek afgehandeld en opgelost, echter niet. Ik kan niet inloggen in mijn account omdat ik geen activeringscode ontvang die ik kan gebruiken. Inmiddels is mij twee keer toegezegd een activeringscode op te sturen, maar ik heb geen code ontvangen. Nu kan ik geen abonnement nemen of veranderen. Aangezien ik wel met de trein reis af en toe, reis ik op rekening en dus (te) hoge reiskosten. Inmiddels de eerste factuur ontvangen die ik niet betaal voordat mijn klachten deugdelijk zijn opgelost. Met het risico dat ik extra kosten in rekening gebracht krijg… Wie of wie kan mij echt helpen? 

icon

Beste antwoord door MoDe 17 oktober 2019, 07:14

Heb je al in de spambox van jouw email gekeken en klopt het email adres wat je hebt opgeven?

Je kunt het beste telefonisch via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Betaal jouw factuur wel op tijd. Het zou jammer van de incassokosten die je zal moeten betalen als je niet op tijd betaalt.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al in de spambox van jouw email gekeken en klopt het email adres wat je hebt opgeven?

Je kunt het beste telefonisch via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Betaal jouw factuur wel op tijd. Het zou jammer van de incassokosten die je zal moeten betalen als je niet op tijd betaalt.

Reageer