beantwoord

Klacht over klantenservice NS

• 23 december 2020
  • 7 reacties
  • 500 Bekeken

Is deze chat anoniem of kan iedereen die op de ns site zit dit nu lezen?

icon

Beste antwoord door MoDe 23 december 2020, 12:05

Dit is een openbare reizigers-helpen-reizigerscommunity. Iedereen met een account kan dit lezen. Wil je dat niemand meeleest dan kun je beter contact opnemen via chat of de privé berichten op Facebook en Twitter. Je kunt ook bellen.

Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag Anoniemeling. Welkom bij de NS Community.

Dit is een openbare website waar iedereen mee kan lezen. Als je het gesprek via de Chat wil voortzetten kan dat door op de knop “Chat met NS” te klikken op deze website.

Ik heb tevens je gebruikersnaam aangepast. Het gebruiken van “NS” in je gebruikersnaam is in strijd met de huisregels.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een openbare reizigers-helpen-reizigerscommunity. Iedereen met een account kan dit lezen. Wil je dat niemand meeleest dan kun je beter contact opnemen via chat of de privé berichten op Facebook en Twitter. Je kunt ook bellen.

Even bellen, bevestiging vragen van wat je afgesproken hebt (is echt nodig) maar zorg dat je in geen geval met de facebook-chat in aanraking komt want dat werkt zo: je stuurt je probleem en 1 persoon ‘reageert". Schrijf je daar een reactie op, komt die bij iemand anders terecht. Mag je het opnieuw uitleggen. Daar volgt dan weer een reactie op van een totaal ander persoon die dus ook geen idee heeft waar het over gaat omdat je je constant opnieuw moet herhalen; misschien is er helemaal geen facebook-klantenservice hoor, kan heel goed zijn dat mensen gewoon vanuit hun huis een beetje berichtjes zitten te beantwoorden omdat het nooit zin heeft; plus; het is facebook. Al je data wordt dus opgeslagen in Big Data. Ik vraag me af of bellen dus helpt maar dat is tot zover wellicht de beste optie.  

Reputatie 1

Ik vraag mij af of er een e-mail adres is waar ik ns kan bereiken? Ik had info@ns.nl gehad maar ik krijg een foutmelding met versturen. Is er een alternatief voor dit email adres?

Reputatie 7
Badge +3

Nee, er is geen e-mail adres beschikbaar. Er was ooit een contactformulier maar dat is helaas ook al een tijdje geleden van de website afgehaald. 

Reputatie 7
Badge +3

Ligt een beetje aan het doel van de e-mail. De klanteNService is helaas niet per e-mail bereikbaar. De woordvoerders en de Functionaris voor gegevensbescherming wel.

Een algemeen e-mailadres is er inderdaad niet. Als je een claim in wil dienen kan dat via de formulieren op de website. Een eventueel vervolg van de communicatie zal dan per e-mail gevoerd worden.

Reageer