vraag

klacht over klantenservices

• 13 maart 2020
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik ben onlangs verhuisd en wilde daarom voor mijzelf en voor mijn dochter een ns flex abonnement afsluiten. Mijn abonnement heb ik als eerste aangevraagd, dat ging nog goed, maar op ov-chipkaart van mijn dochter heeft zij al een abonnement van het GVB staan, die heeft ze nog nodig, dus ik wilde weten of die twee abonnementen op dezelfde kaart zouden kunnen. Ik heb hierover gebeld met de klantenservice van ns, daar werd me verteld dat de twee abonnementen niet op dezelfde kaart konden, dus ik moest het abonnement op een nieuwe kaart aanvragen. Toen ik dat wilde doen lukt het niet omdat ik mijn emailadres al had gebruikt voor het aanvragen van mijn abonnement, ik kreeg de melding dat ik moest inloggen bij mijnns, maar (er bleek later een storing te zijn) de activatiemail voor mijnns kwam niet. Omdat ik hier niet uit kwam heb ik via de chat contact gehad met de klantenservice. Toen werd er gezegd dat de twee abonnementen wél op dezelfde kaart gezet konden worden, maar dat ik dan na het aanvragen contact op moest nemen om het bus/metro gedeelte van ns flex uit te laten zetten. Dat heb ik gedaan, er werd me toen verteld dat ik de volgende dag terug moest bellen, want het abonnement was nog niet verwerkt in het systeem….Volgende dag wéér gebeld, toen werd er verteld dat het bus/metro gedeelte pas eind van volgende week uitgezet kon worden (vanwege een storing), maar de dame van de klantenservice verzekerde mij dat ik de bedragen die ik nu moest betalen voor de bus en metro, want het GVB abonnement werkte niet meer, terug zou krijgen zodra alles recht gezet was. Een week later bel ik daarom wéér met de klantenservice (vrijdag 13 maart om 8:28 uur) De mevrouw die ik aan de lijn krijg heeft geen idee waar ik het over heb, na een paar keer uitleggen wat ik bedoel zegt ze dat er helemaal geen bus/metro abonnement bij ns flex hoort en dat mijn dochter maar naar een ander abonnement moet overstappen. Ik raak inmiddels erg geïrriteerd en vraag of ik iemand aan de lijn kan krijgen die er meer vanaf weet. Ze zegt ik dan maar opnieuw moet bellen, ze wil me haar naam niet geven en ook niet doorverbinden met een andere medewerker of haar leidinggevende, kortom een heel onbehulpzame en onbeleefde mevrouw. En ik ben nog steeds niet geholpen…..

2 reacties

Hoi jvdhm en welkom bij de NS Klantenservice!

Mijn excuses dat je zo vaak contact met ons moest zoeken, ik hoop dat ik je verder kan helpen. Omdat je al vaak contact hebt gehad ga ik je hier verder helpen. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum?

Kleine update van mijn kant, we zijn nog in gesprek in een privégesprek. Door drukte op de afdeling en werkzaamheden waar ik bij nodig was had ik helaas geen tijd kunnen vinden hier verder in te duiken. Mijn excuus.

Reageer