beantwoord

klacht personeel klantenservice NS

• 15 januari 2016
  • 10 reacties
  • 600 Bekeken

Waar kan ik een klacht indienen over personeel van de klantenservice van de NS? Ben net erg onbeschoft behandeld door een dame, die mij blijkbaar niet op een normale manier antwoord kon geven op een vraag die zij niet goed bleek te begrijpen. Ze hing zelfs gewoon op. Ik hoop oprecht dat die gesprekken opgenomen worden! Ben het niet gewend zo behandeld te worden. Wordt überhaupt geregistreerd in je dossier wie je helpt wanneer je belt?

De eerste keer wilde een dame niet wachten tot ik het nummer van mijn OVchipkaart had opgezocht via mijn NS (kwestie van inloggen en tata), dus moest ik helemaal opnieuw bellen. De tweede keer was een andere dame dwars door me heen aan het praten, begreep ze mijn vraag niet en bleef ze roepen dat ik haar niet moest hebben, terwijl ik haar wel moest hebben. Het grappige is dat ze uiteindelijk wel antwoord gaf op mijn vraag, maar dat ze tegen die tijd zo ongeveer aan het gillen was. Bizar!
icon

Beste antwoord door Sivan NS 19 januari 2016, 12:19

Susy en ik hebben via een privébericht contact gehad. De klacht is intern doorgegeven en we gaan zorgen dat de medewerker met haar leidinggevende in gesprek gaat, om de casus te evalueren.
Bekijk origineel

10 reacties

Helaas gebeurt dat vaker. Ik werd erg onbeschoft te woord gestaan door een medewerkster op het station. Heb een klacht ingediend, ik kreeg bericht dat deze is doorgestuurd en verder blijft het heel stil.
Hallo ik heb net de klantenservice gebeld om te vragen waar de restitutie van mij terug betaling blijft maar dat blijkt na 4 weken op een verkeerde rekening nummer te zijn gestort terwel ik toch duidelijk mijn nieuwe nummer heb door geven de man van de klantenservice wilde er geen spoed terug betaling van maken wilde niet eens de moeten voor doen om het zo snel mogelijk op te lossen mag nu weer 3 weken wachten terwel ik in de bijstand zit en de eindjes aan elkaar moet knopen .
Hoi Susy, en welkom op het forum.

Erg vervelend dat je een vervelende ervaring hebt gehad met onze Klantenservice. Zou je mij via een privébericht je naam en adres willen geven? Dan kijk ik even of ik de gesprekken kan achterhalen, en jouw klacht kan doorgeven aan de juiste personen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.

Ben je inmiddels wel geholpen met je vraag of probleem? Zo niet, dan kan ik je wellicht helpen.
Beste Sivan, dank voor je berichtje. Bericht komt eraan!
Hoi Daantje. We sturen meestal geen terugkoppeling nadat we zoiets hebben uitgezet. Wel nemen we dergelijke signalen heel serieus: we sturen een personeelsklacht altijd door en zorgen dat deze bij de juiste personen terecht komt.
Zie voor de wijze waarop NS klachten over personeel afhandelt ook deze reactie.
Als dit daadwerkelijk is gebeurd, dan mag Luchmacht mij zijn contact met de politie over dit voorval aan mij doorsturen. Ik zoek het graag uit, aangezien dit geen normale gang van zaken is en ik me afvraag wat er precies is gebeurd.
Susy en ik hebben via een privébericht contact gehad. De klacht is intern doorgegeven en we gaan zorgen dat de medewerker met haar leidinggevende in gesprek gaat, om de casus te evalueren.
Dat is wel heel erg spijtig. Ik kan je verzoek tot uitbetaling ook niet bespoedigen, maar over het algemeen ontvang je deze wel eerder dan 3 weken.
Ik hoop dat ik het deze week mag ontvangen daar ik anders de komende 2 weken.geen.eten heb

Reageer