Hierop besloten een klacht in te dienen, echter via de NS website wordt aangegeven dat dit via de klantenservice moet. Klantenservice gebeld, krijg ik dezelfde dame aan de lijn, welke zich nu voorstelt als Jolaisa (aangepast door moderator). Uitgelegd dat ik een klacht wil indienen over de wijze waarop de klantenservice mij te woord heeft gestaan, waarop zij aangeeft dat dit kan, maar dat dit intern wordt afgehandeld en ik hier geen terugkoppeling van krijg. Met andere woorden, ik moet mijn klacht over deze mevrouw, indienen bij deze zelfde mevrouw, en hier zal ik niets meer van terughoren. Dit lijkt me een wat vreemde procedure.
Ik ben daarom benieuwd naar het volgende: Als ik een klacht heb over iemand van de klantenservice, is er dan een mogelijkheid om mijn klacht ergens anders in te dienen?
Beste antwoord door Iris NS
Erg begrijpelijk dat je hiervan baalt omdat je graag de betaling van de boete z.s.m. geregeld wilde hebben. Op dit moment kan ik niet veel over de gevoerde telefoongesprekken zeggen, omdat ik ze zelf niet gehoord heb. Wel wil ik je graag helpen met het doorgeven van je klacht en het mogelijk maken van het betalen van de boete. Je mag je verhaal ook via mij doen in een privébericht. Dan zorg ik dat het bij de juiste manager terechtkomt. Zou je daarin het volgende willen vermelden: tijdstippen van de telefoongesprekken en de namen die aan de telefoon gegeven zijn, twee beschrijvingen van de gesprekken, NAW-gegevens en geboortedatum van jou en degene die je begeleidt en het boetekenmerknummer. Je kunt me een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en dan te klikken op 'Stuur bericht'.