beantwoord

Klachtenafhandeling

Hoe lang duurt het voordat een klacht behandeld is door de NS?
icon

Beste antwoord door Laura NS 28 januari 2015, 16:43

Hallo Albert. Welkom op het NS serviceforum! Heb je ons schriftelijk een klacht gestuurd of via een ander kanaal? De afhandeltijd hiervan kan verschillen. Je mag je klacht natuurlijk ook altijd via het Forum doorgeven mocht je dit nog niet hebben gedaan. Ik help je dan graag verder.

P.S. ik heb de titel wat aangepast van je topic.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Hallo Albert. Welkom op het NS serviceforum! Heb je ons schriftelijk een klacht gestuurd of via een ander kanaal? De afhandeltijd hiervan kan verschillen. Je mag je klacht natuurlijk ook altijd via het Forum doorgeven mocht je dit nog niet hebben gedaan. Ik help je dan graag verder.

P.S. ik heb de titel wat aangepast van je topic.
Vier tot acht weken afhankelijk van de klacht.
Typisch, mijn reactie is al twee keer verdwenen. Mag je alleen schrijven wat NS welgevallig is?

Nog een keer, ben benieuwd of het nu wel blijft staan. Mijn klacht werd als volgt behandeld: na acht weken een brief met melding dat de klacht intern zal worden afgehandeld en dat ik over mijn klacht geen bericht meer zal ontvangen.

Ook van dit bericht maak ik een printscreen!
Hoi Daantje. Nee hoor, voel je absoluut vrij dit te vermelden. Punt is alleen dat je reageert op een topic van een jaar oud, en dat is niet heel handig qua overzicht. Het handigst is om zelf een topic te openen en daar je eigen klacht in te vermelden. Wil je dat doen? Dan pakken we het vanuit daar graag alsnog op!

Reageer