beantwoord

Klachtenafhandeling NS Beroerd

• 25 mei 2016
  • 2 reacties
  • 234 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
1 Eind december heb ik een werkelijk afschuwwekkend voorval meegemaakt met een ns-"beveiliger".
2 Begin januari heb ik tijdens een uitgebreid telefoongesprek een klacht ingediend EN meerdere malen herhaald dat het cruciaal was dat de camera-beelden van die avond verzekerd werden. Ik zou binnen afzienbare tijd (6 weken meen ik) antwoord krijgen
3 Eind februari heb ik gebeld, ik had nog niks gehoord. Er zou spoedig een reactie komen werd me verzekerd.
4 Eind maart heb ik weer gebeld. Onder excuses werd mij verzekerd dat er spoedig een reactie zou komen
5 Eind mei bel ik weer met de NS.
De medewerkster kan mijn klacht niet alleen afhandelen, en na overleg met .... (met wie??) meldt zij mij
Ze kan zien dat ik een klacht ingediend heb maar niet of het formulier verstuurd is.
Ze kan me niets melden over de status van de klacht
Ze stelt voor mijn klacht nogmaals op te nemen.
Na mijn verweer dat zoiets zinloos is zonder de camera-beelden (zijn woord tegen het mijne) meld ik de medewerkster dat ik verwacht dat ik iemand te spreken krijg die iets kan doen zoals bijvoorbeeld
1 in het klachtensysteem kijken

De NS maakt het
1 klanten onnodig ingewikkeld, zo niet onmogelijk, klachten in te dienen
2 werken voor medewerkers van klantcontactcenters onnodig frustrerend door een minimum aan autorisaties
3 beleid om rotte appels binnen de eigen organisatie passief op te sporen tot een lachertje

De NS faalt hier kortom enorm.
De medewerkster en de mensen achter dit forum zouden mij een meer dan groot plezier doen als ik een methode aangereikt kreeg om met iemand in contact te komen die klachten serieus neemt en ook iets kan en mag doen om de klacht naar behoren af te handelen.
icon

Beste antwoord door Iris NS 25 mei 2016, 16:13

Goedemiddag EnkhuizenDenHaag, welkom op het Serviceforum. Ten eerste vind ik het vervelend om te lezen dat je een nare situatie hebt meegemaakt met NS-personeel. Daarnaast is het ook erg jammer om te lezen dat er zoveel verwarring is ontstaan over de afhandeling van de klacht. Zou je me in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik voor je kijken of ik je meer kan vertellen. Alvast bedankt :-)
Ik zie dat je eerder een soortgelijk topic bent gestart waarin je vraagt waar je een klacht kan indienen bij ons. Deze verwijder ik. Er is geen speciaal klachtformulier, maar reizigers kunnen hun klacht kwijt in het contactformulier op de website (of via een van de andere kanalen natuurlijk).
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond EnkhuizenDenHaag. Ik heb geen privébericht van je mogen ontvangen. Mochten we je nog wel verder kunnen helpen, laat het dan even weten.
Goedemiddag EnkhuizenDenHaag, welkom op het Serviceforum. Ten eerste vind ik het vervelend om te lezen dat je een nare situatie hebt meegemaakt met NS-personeel. Daarnaast is het ook erg jammer om te lezen dat er zoveel verwarring is ontstaan over de afhandeling van de klacht. Zou je me in een privébericht je NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Dan ga ik voor je kijken of ik je meer kan vertellen. Alvast bedankt :-)
Ik zie dat je eerder een soortgelijk topic bent gestart waarin je vraagt waar je een klacht kan indienen bij ons. Deze verwijder ik. Er is geen speciaal klachtformulier, maar reizigers kunnen hun klacht kwijt in het contactformulier op de website (of via een van de andere kanalen natuurlijk).

Reageer