beantwoord

Klantcontactformulier

  • 16 juli 2017
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo! Zojuist heb ik telefonische contact gehad met een medewerker van NS. Om een probleem op te lossen, geld terug krijgen voor een aangevraagd Dalvoordelabonnement, vroeg hij mij een klantcontactformulier op te sturen, waarbij ik een printscreen van mijn DUO pagina mee kon sturen. Op de site kan ik dit formulier nergens vinden. Wie kan mijn helpen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 16 juli 2017, 15:20

Hallo Exstudent93, welkom op ons Serviceforum. Dat is inderdaad niet mogelijk via het contactformulier, je kunt hier geen bijlage toevoegen. Wat ik je in dit geval wil adviseren is dit even via social media te doen. Mijn collega's op Facebook en Twitter kunnen je hier ook mee helpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Exstudent93, welkom op ons Serviceforum. Dat is inderdaad niet mogelijk via het contactformulier, je kunt hier geen bijlage toevoegen. Wat ik je in dit geval wil adviseren is dit even via social media te doen. Mijn collega's op Facebook en Twitter kunnen je hier ook mee helpen.

Reageer