beantwoord

Klanten service onbereikbaar?

• 17 september 2018
  • 4 reacties
  • 382 Bekeken

ik wilde in contact komen met de Klanten service van de NS.
Helaas tot op heden geen contact kunnen maken
Niet via bellen (al meer dan een uur in de wacht)
Niet via chat (onbereikbaar)
Facebook messenger (geen antwoord)
Hoe kan dit bedrijf op deze manier met hun gasten/klanten omgaan?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 september 2018, 16:10

Ik heb een aantal reacties verwijderd om dit topic niet te laten ontsporen. Laten we het wel vriendelijk houden.

@YURI19 Het is de laatste tijd helaas ontzettend druk op al onze kanalen, mede door het live gaan van NS Flex. We doen ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen, maar momenteel kan het lang duren voordat je een reactie ontvangt. Uiteraard is dit een probleem wat voornamelijk wij moeten oplossen, maar de omweg die Trein-D geeft is alsnog prima valide om de wachttijden te verminderen. Het is je natuurlijk goed recht als je dat advies niet wilt opvolgen, maar daardoor hoeft het geen onzin te zijn.

Ik kan er zelf niet voor zorgen dat je via de andere kanalen sneller behandeld wordt, maar mogelijk kunnen we je via de NS Community ook helpen. Wat is het probleem waarvoor je contact zoekt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
De NS klantenservice heeft het op dit moment erg druk. Vanwege de maand september (is de drukste maand) en ook vanwege de inwijding van NS Flex.

Facebook en Twitter zouden als het goed is gewoon bereikbaar moeten zijn.

Wat je ook nog kan proberen is om te bellen op een rustiger tijdstip. NS telefoon is namelijk 24 uur bereikbaar. Je kan dus ook in de avond bellen.
Weet je zo even voldoende beste YURI19? 🙂
Maar waarom introduceer je dan een nieuw product in de drukste maand ?
De NS klantenservice heeft het op dit moment erg druk. Vanwege de maand september (is de drukste maand) en ook vanwege de inwijding van NS Flex.

Facebook en Twitter zouden als het goed is gewoon bereikbaar moeten zijn.

Wat je ook nog kan proberen is om te bellen op een rustiger tijdstip. NS telefoon is namelijk 24 uur bereikbaar. Je kan dus ook in de avond bellen.
Weet je zo even voldoende beste YURI19? 🙂

Meer telefoonlijnen en meer personeel inzetten om wachttijden terug te dringen,
Ipv dat ik midden in de nacht moet gaan bellen.
Wat een onzin, en me facebook messenger staat nog steeds open inmiddels al langer dan 12 uur geen antwoord!!!!!!!!
@Trein-D
Het grootste probleem van de n.s. is dat ze ernstig slecht zijn in communicatie en klantenservice.
@MvanGelder
Ik heb een aantal reacties verwijderd om dit topic niet te laten ontsporen. Laten we het wel vriendelijk houden.

@YURI19 Het is de laatste tijd helaas ontzettend druk op al onze kanalen, mede door het live gaan van NS Flex. We doen ons best om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen, maar momenteel kan het lang duren voordat je een reactie ontvangt. Uiteraard is dit een probleem wat voornamelijk wij moeten oplossen, maar de omweg die Trein-D geeft is alsnog prima valide om de wachttijden te verminderen. Het is je natuurlijk goed recht als je dat advies niet wilt opvolgen, maar daardoor hoeft het geen onzin te zijn.

Ik kan er zelf niet voor zorgen dat je via de andere kanalen sneller behandeld wordt, maar mogelijk kunnen we je via de NS Community ook helpen. Wat is het probleem waarvoor je contact zoekt?

Reageer