beantwoord

Klantenservice bellen werk niet

• 9 december 2017
  • 2 reacties
  • 294 Bekeken

Ik probeer de klantenservice te bellen, maar kom niet voorbij het menu waar je een keuze moet maken. Het keuzenummer wordt niet herkend. Inmiddels op 2 telefoons geprobeerd. .
icon

Beste antwoord door Thom 9 december 2017, 12:16

Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Twitter en Facebook zijn inmiddels ook 24 uur per dag actief en deze kanalen hebben de voorkeur van NS. Een overzicht van de overige mogelijkheden vindt u bij chat en ander contact. Het sturen van een e-mail is niet verstandig, de beantwoording duurt lang.
Goedemiddag John Friedrichs. Vervelend om te lezen dat het vannacht niet lukte om telefonisch contact te krijgen met mijn collega's. Kun je misschien aangeven welk telefoonnummer je belde, welke keuze's je probeerde te maken en waar het precies mis ging?

Ik zie dat Thom je ook al een aantal alternatieve kanalen heeft aangeraden, mocht het uiteindelijk niet lukken om ons te bellen.

Reageer