Klantenservice hangt op

Ik probeer de klantenservice te bereiken. Echter zodra ik iemand aan de telefoon heb, hangt deze persoon op met het excuus dat ik niet verstaanbaar ben. Echter kan ik andere mensen wel gewoon bereiken dus aan mijn telefoon ligt het niet. Zou de klantenservice mij kunnen bellen?

4 reacties

Badge
Victor, welkom op het forum. Vervelend dat de verbinding werd verbroken. Het kan eens voorkomen dat wij de klant niet kunnen verstaan en wij adviseren dan om ons opnieuw te bellen. Waar het aan ligt, durf ik je niet te vertellen. Maar als ik het goed begrijp is je vraag toch beantwoord.
Nee mijn vraag kon alleen telefonisch worden afgehandeld. Gelukkig heb ik zojuist de klantenservice wel kunnen bereiken (na vier keer proberen) en alles kunnen regelen. Het is wel vervelend dat je eerst lang moet wachten om aan de beurt te zijn en dat daarna tot drie maals toe de lijn verbroken wordt. Ik hoop dus dat de ns mijn opmerking in acht zal nemen en hier naar zal kijken.
Dat hangt van de vraag af want niet alle vragen worden hier meer beantwoord.
U kunt ook op het forum terecht als u vragen of klachten hebt. Misschien kunnen er een aantal forum leden en de moderators u te woord staan. Wat is uw vraag eigenlijk?

Reageer