klantenservice is niet te bereiken!!!!!
Mijn vraag bestaat uit 2 delen.
1. Waar kan ik een formele klacht indienen over de constante uitval van treinen?
2. Hoe kan ik mijn toeslag op de belabberde Intercity Direct terug vorderen voor alle keren dat deze uit is gevallen?
1. Waar kan ik een formele klacht indienen over de constante uitval van treinen?
2. Hoe kan ik mijn toeslag op de belabberde Intercity Direct terug vorderen voor alle keren dat deze uit is gevallen?
Hoi Fscheltema, en welkom op het forum.
Dat is inderdaad erg vervelend. Als je wil, kun je je vraag of probleem ook op dit forum stellen. Ik help je via deze weg graag alsnog.
@themarkiet: het is handiger als je zelf even een nieuw topic maakt. Dan komen jouw vragen niet in de weg van de eventuele vraag van degene die het topic is gestart.
Dat is inderdaad erg vervelend. Als je wil, kun je je vraag of probleem ook op dit forum stellen. Ik help je via deze weg graag alsnog.
@themarkiet: het is handiger als je zelf even een nieuw topic maakt. Dan komen jouw vragen niet in de weg van de eventuele vraag van degene die het topic is gestart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.