klantenservice? nee dus! | NS Community

klantenservice? nee dus!

  • 30 April 2023
  • 5 reacties
  • 94 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Als digibeet/voordeelkaarthouder wilde ik tot 2 keer toe informatie over de mogelijkheid van meermanskaart schiphol-hengelo, maar dan vanwege de koffers 1e klas. 2 keer door een medewerkster verwezen naar on-line waar dit mgelijk zou zijn, NEE DUS,niet gevonden.Uiteindelijk bij loket NS in Enschede de informatie dat het niet mogelijk was,daar dus wel KLANTENSERVICE. Ga nu 2e wk mei met de auto naar schiphol om 3 personen af te halen.

M.vr groet,BB


5 reacties

Als digibeet/voordeelkaarthouder wilde ik tot 2 keer toe informatie over de mogelijkheid van meermanskaart schiphol-hengelo, 

De meermanskaart is volgens mij al zo'n 25 jaar geleden afgeschaft.

Hallo Benny en welkom bij de NS Community,


Spijtig dat je deze ervaring met onze klantenservice hebt. Ik snap je vraag niet helemaal betreft de koffers.

 

Is een meermanskaart niet een ticket waarmee je met korting met iemand mee kan reizen?

Reputatie 7
Badge +1

Ik neem aan dat er dus veel koffers mee terug moesten naar Hengelo en dat er daarom besloten is om 1e klas te reizen. Probleem bij NS is en blijft dat het bedrijf veel te veel producten heeft waardoor de medewerkers door de bomen het bos niet meer zien.

 

Is een vaak gehoorde klacht op twitter en deze website.

Is een meermanskaart niet een ticket waarmee je met korting met iemand mee kan reizen?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Meermanskaart

Afgeschaft in 2000.

Bedankt voor de link. Het is dus gewoon een Groepsticket, deze is inderdaad niet in de 1e klas geldig.

Reageer