beantwoord

Klantenservice niet te bereiken. Snel hulp nodig.

• 6 september 2018
  • 3 reacties
  • 610 Bekeken

Beste NS,

Ik probeer jullie Klantenservice nu al 2 dagen te bereiken, nog steeds geen gehoor. De Livechat werkt niet. Op Facebook Messenger reageert niemand. Via het telefoonnummer krijg ik een uur lang te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn. Na een lange tijd wachten wordt dan de verbinding verbroken. Daarom probeer ik het via hier.

Ik heb vorig jaar mijn studentenreisproduct stopgezet. Nu kreeg ik van jullie een aanbieding om een jaar lang in de daluren met korting te reizen. Dit heb ik aangevraagd. Helaas is het toen niet gelukt om het product met mijn ov-chipkaart te koppelen. De code die ik hiervoor moest gebruiken werkte niet. Daarom heb ik dus afgelopen jaar geen gebruik kunnen maken van het product.
Deze week krijg ik een mail dat mijn doorlopende Daluren korting product wordt afgeschreven. Dit product zou ik dus graag stop willen zetten omdat ik hier simpelweg geen gebruik van heb kunnen maken en niet meer wil gebruiken. Dit product heeft nooit bij mijn op te halen producten gestaan. In mijn NS staat het product wel bij mijn producten. Ik kan het helaas niet vinden op de OV chipkaart palen te vinden op het station. Via mijn NS kan ik het product niet stopzetten. Ook lukt het niet op de automaten op het station.

Ik zou dit graag opgelost willen hebben, voordat de incasso van het abonnement voor volgend jaar komt. Omdat ik hier absoluut geen behoefte aan heb.

Kan iemand mij alsjeblieft hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

Memee
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 september 2018, 14:17

Update: Ik heb het abonnement voor memeejurgen stopgezet en ben haar tegemoet gekomen gezien de moeite die ze heeft gehad om dit te regelen.

Voor de meelezers: Wanneer een abonnement beëindigd moet worden zal daarvoor contact opgenomen moeten worden met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemorgen memeejurgen en welkom bij de NS Community!

Helaas is het de laatste tijd bij al onze kanalen erg druk, waardoor je deze verminderde bereikbaarheid merkt. We doen ons best om iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen!
Wat betreft je abonnement, ik kijk graag even mee! Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer!
Update: Ik heb het abonnement voor memeejurgen stopgezet en ben haar tegemoet gekomen gezien de moeite die ze heeft gehad om dit te regelen.

Voor de meelezers: Wanneer een abonnement beëindigd moet worden zal daarvoor contact opgenomen moeten worden met onze Klantenservice.
En die verwijst naar hier, zie de melding bovenin en als eerste naar dit forum.....

Reageer