beantwoord

klantenservice ns

• 22 juli 2021
  • 4 reacties
  • 246 Bekeken

Ik probeer al 4 dagen, 3 keer per dag op verschillende tijdstippen, de klantenservice van ns te bereiken om mijn ticket te wijzigen. Ik probeer ze te bereiken om mijn internationale ticket van morgen te wijzigen naar een later datum. Elke keer dat ik ze bel wacht ik enorm lang, maar dat is dan nog niet het probleem. Mijn laatste poging was net voordat ik deze topic heb gestart, na 1 uur en 11 minuten wachten viel de telefoon gewoon uit! Dit is nu in de afgelopen dagen 6 keer gebeurt. Elke keer na een minimale wachttijd van 50 minuten. 

op dit moment ben ik zeer ontevereden over deze dienst, maar sterker nog ik ben niet in staat om mijn ticket te wijzigen omdat ik niemand te pakken krijg. Ik heb zelfs in de nacht geprobeerd om te bellen met de hoop dat ik dan iemand aan de lijn krijg maar nee! Zeer triest dat de klantenservice van zo slecht kwaliteit kan zijn… NS….

zou iemand mij aub kunnen helpen? Dit probleem oplossen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 22 juli 2021, 11:19

Goedemorgen Akbas12 en welkom bij de NS Community.

Ik vind het spijtig om te lezen dat je zoveel problemen hebt om contact te krijgen met onze boekingsafdeling. Helaas heb ik ook geen oplossing. Het is de laatste tijd inderdaad ontzettend druk bij de boekingsafdeling, wat tevens ook de enige route is waar wijzigingen of annuleringen van een boeking gedaan kunnen worden. Het enige wat ik kan adviseren is om het gewoon te blijven proberen.

Ik had ze kort geleden nog aan de lijn: 030-2300023. Het heeft alleen zin als u uw kaartje ook daadwerkelijk kunt wijzigen.

Helaas zit er een groot verschil in wachttijd afhankelijk van de keuze die gemaakt wordt in het keuzemenu. Optie 1 is voor de boekingsafdeling (welke noodzakelijk is voor wijzigingen/annuleringen etc.) en die heeft het ontzettend druk momenteel. Andere opties zijn meer voor overige informatievragen en daar valt de drukte ontzettend mee.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heeft u wel contact met NS International?

https://www.nsinternational.com/nl/contact

Ik had ze kort geleden nog aan de lijn: 030-2300023. Het heeft alleen zin als u uw kaartje ook daadwerkelijk kunt wijzigen.

Heeft u wel contact met NS International?

https://www.nsinternational.com/nl/contact

Ik had ze kort geleden nog aan de lijn: 030-2300023.

Ja dat is inderdaad de telefoonnummer die ik al dagen probeer te bereiken om mijn ticket van morgen te wijzigen.

Goedemorgen Akbas12 en welkom bij de NS Community.

Ik vind het spijtig om te lezen dat je zoveel problemen hebt om contact te krijgen met onze boekingsafdeling. Helaas heb ik ook geen oplossing. Het is de laatste tijd inderdaad ontzettend druk bij de boekingsafdeling, wat tevens ook de enige route is waar wijzigingen of annuleringen van een boeking gedaan kunnen worden. Het enige wat ik kan adviseren is om het gewoon te blijven proberen.

Helaas zit er een groot verschil in wachttijd afhankelijk van de keuze die gemaakt wordt in het keuzemenu. Optie 1 is voor de boekingsafdeling (welke noodzakelijk is voor wijzigingen/annuleringen etc.) en die heeft het ontzettend druk momenteel. Andere opties zijn meer voor overige informatievragen en daar valt de drukte ontzettend mee.

Reputatie 6
Badge

Je hebt niet duidelijk verteld wat voor SOORT INTern. ticket je hebt. Bij veel van die goedkopere is wijzigen totaal onmogelijk-net als bij goedkope vliegtickets: niet goed, geld kwijt.

VOLLE prijs INTern tickets (maar die zijn heel behoorlijk aan de prijs) zijn tegenwoordig nog 2 dagen geldig (was ooit 2 maand en zelfs 6 maand als je per trein naar Türkiye zou wensen te gaan) en daarmee heb je vrije treinkeuze.

Als je dit soort reizen vaker doet is het wellicht handiger in de toekomst NIET via dat NS-INT te boeken maar een van de andere (er zijn er veel) aanbieders die betere service bieden (al doen ze ook dat lang niet allemaal). Dan is google your best friend

Reageer