klantenservice op station

  • 28 juli 2019
  • 1 reactie
  • 168 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Vandaag met de trein van scheemda naar schiphol gegaan ( ja een heel eind..)
Omdat ik vaak dit stuk reis met de trein koop ik van te voren actiekaartjes. Helaas had ns vandaag storing dus had ik geen mogelijkheid om mijn kaartje te activeren via de website.
Ben toen naar de ns balie gelopen waar een mevrouw zat die alles behalve plezier in haar werk heeft en gevraagd wat ik nu kan doen. Kreeg helaas een onverschillig antwoord terug dat ik het maar met de conducteur moest regelen. Toen heb ik zelf nog maar de klantenservice gebeld die in tegenstelling tot deze mevrouw wel begrip toonde en met een oplossing kwamen. Tip voor de mevrouw in groningen; het mag allemaal wel wat klantvriendelijker.. en dankjewel aan de telefonische klantenservice!

1 reactie

Reputatie 6
Wat een vervelende ervaring, maar de NS medewerkster te Groningen had wel gelijk.
Ik vernam dat de conducteurs zich uiterst coulant moesten opstellen richting reizigers welke problemen hadden met hun E-ticket door de omvangrijke storing.
Wat adviseerde de klantenservice, @M1996 ?

Reageer