beantwoord

Klantenservice /telefonisch contact

• 28 mei 2019
  • 2 reacties
  • 996 Bekeken

Ls.,

Als de telefonisch gesprek prettiger was verlopen dan had ik
Waarschijnlijk nog in overweging genomen het abonnement
Te behouden. Ik ben al jaren een trouwe abonnement maar
de medewerker met wie ik het gesprek heb gevoerd vond ik
zo klantonvriendelijk dat ik iets wat ik nooit doe de hoorn
erop heb gegooid. Ben nog steeds heel erg boos. Heb in
het verleden prettiger gesprekken gehad met medewerkers die
proberen mee te denken. Deze medewerker dacht niet mee,
Kwam niet met oplossingen maar zei gelijk van, dan stoppen we
het toch gewoon, punt. Met z’n antwoord zullen jullie veel
trouwe klanten verliezen.

icon

Beste antwoord door Denice NS 28 mei 2019, 11:07

Welkom bij de Community, Juju38.

Ik schrik hier wel van zeg! Ik vind het heel jammer om te lezen dat jouw ervaring met onze telefonische Klantenservice zo slecht was 😓. Uiteraard verwachten we van elke medewerker een vriendelijke, oplossingsgerichte houding. Ik begrijp uit je bericht dat je je abonnement bij de betreffende medewerker hebt opgezegd? In dat geval zou daar een registratie van in ons systeem moeten staan met ook de naam van de betreffende medewerker. Ik wil jouw ervaring graag intern doorzetten zodat deze ook met de betreffende medewerker besproken kan worden. Als je daar akkoord mee gaat zou je mij dan via een privébericht je voorletters, achternaam, adres en geboortedatum willen doorgeven? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de Community, Juju38.

Ik schrik hier wel van zeg! Ik vind het heel jammer om te lezen dat jouw ervaring met onze telefonische Klantenservice zo slecht was 😓. Uiteraard verwachten we van elke medewerker een vriendelijke, oplossingsgerichte houding. Ik begrijp uit je bericht dat je je abonnement bij de betreffende medewerker hebt opgezegd? In dat geval zou daar een registratie van in ons systeem moeten staan met ook de naam van de betreffende medewerker. Ik wil jouw ervaring graag intern doorzetten zodat deze ook met de betreffende medewerker besproken kan worden. Als je daar akkoord mee gaat zou je mij dan via een privébericht je voorletters, achternaam, adres en geboortedatum willen doorgeven? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Helaas heb ik van Juju38 tot op heden geen bericht ontvangen.

Wanneer je een vervelende ervaring hebt gehad met onze Klantenservice vernemen we dit graag. Je ervaring delen gaat het snelste en makkelijkste via Facebook, Twitter of onze Chat. Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator wanneer we je daar niet om hebben gevraagd. Het kan namelijk voorkomen dat je dan lang op een reactie moet wachten gezien niet elke moderator even vaak online is. En ook wij hebben uiteraard wel eens vakantie 😉.

Reageer