beantwoord

Klantenservice vanuit Buitenland

• 27 mei 2014
  • 3 reacties
  • 1980 Bekeken

Nummerherkenning op mijn abonnement bij Deutsche Telekom staat aan. Iedereen die ik van hier in NL bel kan zien dat ik bel. Wat moet ik nog meer doen om er toch door te komen ?
Als ik dan contact zou hebben met NS wil ik ze vragen waarom ik al dagen niet kan inloggen in Mijn NS. Elke keer die niets zeggende mededeling ER IS IETS FOUT GEGAAN, Hoe nu verder ? Probeer het opnieuw. WAT IS ER FOUT GEGAAN ???? EN LIGT DAT AAN MIJ OF MIJN COMPUTER ??
icon

Beste antwoord door Leny NS 27 mei 2014, 14:59

Büller, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je de klantenservice niet kan bereiken vanuit het buitenland. Reizigers uit het buitenland kunnen ons bereiken via het nummer: 0031-30 7515250.

Je probeert via Mijn NS in te loggen, maar dit lukt niet.. Zou je mij in een privébericht je emailadres kunnen sturen? Wellicht kan ik je verder helpen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten' en de titel een beetje aangepast. Daar past je vraag het beste thuis. Groet, Leny
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Büller, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je de klantenservice niet kan bereiken vanuit het buitenland. Reizigers uit het buitenland kunnen ons bereiken via het nummer: 0031-30 7515250.

Je probeert via Mijn NS in te loggen, maar dit lukt niet.. Zou je mij in een privébericht je emailadres kunnen sturen? Wellicht kan ik je verder helpen. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten' en de titel een beetje aangepast. Daar past je vraag het beste thuis. Groet, Leny
Ik probeer al twee dagen de NS te bereiken vanuit het buitenland via dit telefoonnummer, maar krijg enkel de ingesprekstoon. Hoe kan dit nu?

Met vriendelijke groeten,
Guus
Durf het je niet te zeggen, Guus. We zijn gewoon in de lucht. Je kunt je vraag ook aan mij stellen via een privébericht. Je kunt dat sturen door op mijn naam te klikken, vervolgens kies je voor 'stuur bericht'.

Reageer