beantwoord

Klantenservice vanuit Buitenland

  • 1 december 2016
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Ik bel naar de klantenservice vanuit buitenland. Ik probeerde het nummer +31307515155 en het nummer +31307515250. In beide gevallen kreeg ik een automaat aan de lijn. Die zei dat ik een keuze moet maken. Ik drukte een knop en hoorde dat ik nog steeds geen keuze heeft gemaakt. Ik heb veel keer geprobeerd met zelfde resultaat. Hoe kan ik anders mijn Dal Voordeel abonnement opzeggen?
icon

Beste antwoord door Minke NS 1 december 2016, 15:47

Hey ima777, fijn dat je een e-mail hebt gestuurd via het contactformulier. Vanwege een storing in het e-mailsysteem worden er op dit moment geen ontvangstbevestigingen naar klanten gestuurd. Als je alles netjes hebt ingevuld, ontvang je vanzelf binnen 5 werkdagen een reactie. Wanneer je dit iets te lang vindt duren, kun je ook contact opnemen via de Chat, Twitter (@NS_online) of Facebook (Nederlandse Spoorwegen).
Bekijk origineel

6 reacties

Als je je kaart nadien niet meer nodig hebt, kan je eens in dit topic kijken. https://forum.ns.nl/abonnementen-2/how-to-cancel-your-subscription-from-abroad-17024

In de sticky https://forum.ns.nl/contact-52/kun-bereiken-25590 staan deze mogelijkheden ook nog vermeldt:
"Twitter is ons snelste kanaal. Je krijgt hier binnen 15 minuten antwoord. Heb je dus haast, dan raden we je aan om via dit kanaal contact met ons op te nemen.
Stuur je bericht naar @NS_online

Facebook
Je vindt hier leuke weetjes, acties en evenementen rond het spoor. We horen natuurlijk ook graag wat jou bezighoudt.
Kijk op https://www.facebook.com/nederlandsespoorwegen.

Chat
Kijk op http://www.ns.nl/klantenservice/contact. Hier zie je ook of het druk is."
Hi ima777. Welkom op het Serviecforum!

Vervelend dat je er telefonisch niet doorkomt! Is het inmiddels gelukt via een ander kanaal je abonnement op te zeggen?
Ik heb nog een e-mail via online formulier naar NS-Klantenservice gestuurd, naar geen reactie terug gekregen, dus weet ik niet of ze dat gekregen of niet (het was gisteren).
Hi ima777. Welkom op het Serviecforum!

Vervelend dat je er telefonisch niet doorkomt! Is het inmiddels gelukt via een ander kanaal je abonnement op te zeggen?

Ik heb nog een e-mail via online formulier naar NS-Klantenservice gestuurd, naar geen reactie terug gekregen, dus weet ik niet of ze dat gekregen of niet (het was gisteren).
Hey ima777, fijn dat je een e-mail hebt gestuurd via het contactformulier. Vanwege een storing in het e-mailsysteem worden er op dit moment geen ontvangstbevestigingen naar klanten gestuurd. Als je alles netjes hebt ingevuld, ontvang je vanzelf binnen 5 werkdagen een reactie. Wanneer je dit iets te lang vindt duren, kun je ook contact opnemen via de Chat, Twitter (@NS_online) of Facebook (Nederlandse Spoorwegen).
Hey ima777, fijn dat je een e-mail hebt gestuurd via het contactformulier. Vanwege een storing in het e-mailsysteem worden er op dit moment geen ontvangstbevestigingen naar klanten gestuurd. Als je alles netjes hebt ingevuld, ontvang je vanzelf binnen 5 werkdagen een reactie. Wanneer je dit iets te lang vindt duren, kun je ook contact opnemen via de Chat, Twitter (@NS_online) of Facebook (Nederlandse Spoorwegen).
OK, dank u wel!

Reageer