beantwoord

Klanterservice niet bereikbaar

• 4 oktober 2015
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Ik probeer de klanten service al 1 week te bellen maar elke keer moet ik langer dan een half uur wachten aan de lijn en daar heb ik geen tijd voor. Nu probeer ik te bellen maar het telefoontje word al gelijk verbroken hoe kan ik de klanterservice nu nog bellen. Hebben jullie wel werknemers op de klanterservice afdeling of zijn ze de hele dag aan het pauze houden.
icon

Beste antwoord door Charon NS 5 oktober 2015, 08:21

Beste Je moeder, het is de afgelopen weken inderdaad druk op onze klantenservice, maar we zitten er zeker voor je. Dag en nacht zelfs. Misschien kan ik je helpen. Wat is je vraag?

Perla, jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat is natuurlijk niet fijn. Het is ook zeker niet te bedoeling om de verbinding te verbreken tijdens het gesprek. Ben je wel geholpen of kan ik nog iets voor je betekenen?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Je moeder, het is de afgelopen weken inderdaad druk op onze klantenservice, maar we zitten er zeker voor je. Dag en nacht zelfs. Misschien kan ik je helpen. Wat is je vraag?

Perla, jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met onze klantenservice. Dat is natuurlijk niet fijn. Het is ook zeker niet te bedoeling om de verbinding te verbreken tijdens het gesprek. Ben je wel geholpen of kan ik nog iets voor je betekenen?
@JustMarijn

Ik denk dat TS dat nummer gebeld heeft. Het oude 0900 nummer wordt nl ook naar dat nr doorverwezen.
Reputatie 7
Badge +4
De klantenservice is 24 uur per dag open, ook in het weekend. Doorgaans is er om een uur of tien 's avonds geen of maar een korte wachttijd. Mogelijk pakt een moderator hier het trouwens op. Het is onwaarschijnlijk dat u voor maandag geen helderheid heeft.
Helaas geen reactie meer. Mocht er nog iets zijn wat we voor je kunnen doen perla of Je moeder dan lees ik dat graag middels een privébericht.
ik heb net contact gehad maar klantvriendelijkheid is ver te zoekken ik werd niet geholpen en de man aan de andere kant gooide zo de horen er op terwijl ik me vraag nog niet een af kon maken hij kon me bij voorbaad al niet helpen....
Ik ben al de HELE middag de NS aan het bellen en krijg steeds maar te horen dat alle lijnen bezet zijn. Ik heb een trein kaartje geboekt maar er ging iets mis met de betaling. Vertrek is maandag!!! Hallo, kan iemand mij helpen AUB SVP als het niet teveel moeite is.....??????

De klantenservice heeft het vandaag helaas erg druk omdat we 2 dagen last van een storing in het systeem hebben gehad. Welke klantenservice wil je precies bereiken en wat is je vraag? Wellicht kan ik je verder helpen.
Ik probeer de klanten service al 1 week te bellen maar elke keer moet ik langer dan een half uur wachten aan de lijn en daar heb ik geen tijd voor. Nu probeer ik te bellen maar het telefoontje word al gelijk verbroken hoe kan ik de klanterservice nu nog bellen. Hebben jullie wel werknemers op de klanterservice afdeling of zijn ze de hele dag aan het pauze houden.

Je kan nog eens proberen om te bellen op dit nummer van de NS: telefoonnummer 030-751 51 55
Ik ben al de HELE middag de NS aan het bellen en krijg steeds maar te horen dat alle lijnen bezet zijn. Ik heb een trein kaartje geboekt maar er ging iets mis met de betaling. Vertrek is maandag!!! Hallo, kan iemand mij helpen AUB SVP als het niet teveel moeite is.....??????

Reageer