Dit lijkt mij een zeer ongepast antwoord om te geven aan een mindervalide persoon die al moeite genoeg heeft om uberhaupt met de trein te reizen. Het lijkt mij dan ook niet meer dan terecht wanneer deze conducteur hier op aangesproken wordt.
Ps mocht u geïnteresseerd zijn, wij hebben de overstap niet gehaald.
Beste antwoord door Anonymous
Wat een bijzondere opmerking van de conducteur, was het op dat moment al duidelijk dat je vriendin mobiel beperkt is? Sowieso zou ik hierover een klacht indienen: https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html
Als je meer dan 30 minuten vertraging hebt opgelopen hierdoor kun je ook een claim indienen om (een deel van) de reissom terug te vragen:
https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html
Bekijk origineel
Als je meer dan 30 minuten vertraging hebt opgelopen hierdoor kun je ook een claim indienen om (een deel van) de reissom terug te vragen:
https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-reguliere-reizen.html