beantwoord

Koffer verloren!

  • 12 March 2022
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

10-03-2022 in de trein van Groningen naar Den Haag van kwart voor 6 ben ik helaas mijn koffer verloren. Nu zitten er veel kledingstukken in die ik erg graag terug zou willen. De koffer heeft 1 kapot wiel en heeft een hard case. Als je de koffer opend vind je in een van de 2 vakken witte all stars en een roze toilet tas. Het is een relatief kleine koffer. Mocht je de koffer gevonden hebben mail dan naar irenesluiter@hotmail.com. Hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Thom 12 March 2022, 16:37

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Formulier al ingevuld?

Reputatie 7
Badge +4

Dikke kans dat het in Den Haag door een conducteur is afgegeven. Als het formulier is ingediend zou ik even contact opnemen met Klantenservice. Die hebben een realtime database en kunnen zo zien waar het is als het is gevonden. U heeft nog tot 15 maart gelegenheid het op te halen met het nummer dat u via Gevonden voorwerpen is verstrekt.  Dat ophalen is gratis maar als het moet worden opgestuurd, dan zijn daar kosten aan verbonden.

 

Ik begrijp dat u het probeert, maar de kans dat degene die de koffer heeft gevonden uw bericht leest, is niet erg groot.

Hier nog wat informatie en mocht dat nog nodig zijn het formulier.

Mijn rolkoffer heb ik in de doorgaande intercity trein (2445) van Schiphol naar Dordrecht vergeten toen ik op 5 december om ongeveer 13.00 uit de trein in Dordrecht stapte. De koffer had ik tussen twee rugleuningen van banken neergezet en ver doorgeschoven, omdat er nog een tweede koffer voor moest  staan van een vriend die er in Rotterdam al uit ging.

Het is een blauwe koffer die in het bagagerek van een vliegtuig past. Het is gistermiddag aan de gevonden voorwerpen van de NS doorgegeven.

Hoe kom ik nu achter de tijd en plaats van het treinstel waarin ik toen zat. Als ik dat weet kan ik zelf naar de koffer zoeken, want ik denk niet dat die snel gevonden zal worden, omdat de koffer ver weg was geschoven en niet in het zicht staat.

Reputatie 7
Badge +4

U kunt opgeven in welke trein u zat en wanneer die waar vertrok. Een hele koffer die blijft staan wordt afgegeven op het eindstation.

https://www.ns.nl/klantenservice/verloren-gestolen/verloren-of-gevonden.html

 

Lees dit goed door en handel er naar. De kans dat iemand de koffer heeft gevonden en het hier leest, is klein. 50 procent van de voorwerpen die verloren zijn, komen terug en het is dus wel degelijk de moeite waard om het even volgens de regels te melden. Bel na een dag, ze hebben een realtime database van afgegeven voorwerpen en op welk station ze liggen.

 

Zelf zoeken levert doorgaans weinig op en NS heeft er een prima werkende organisatie voor.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Pellikaan,

Daar zijn hele handige sites voor 🙂

Je had waarschijnlijk deze trein. Dan zat je in treinstel 8721.

Je kunt op deze pagina zien waar dit treinstel zich vandaag bevindt. Die pagina wordt dagelijks geüpdatet. Op die manier kun je een schatting maken waar de trein wanneer is.

Reuze bedankt. Wat een leuke site!

Reageer