beantwoord

kosten qpark

  • 16 September 2022
  • 8 reacties
  • 1037 Bekeken

Regelmatig wordt de korting voor parkeren niet verrekend. Hoe kan ik deze gecorrigeerd krijgen?

icon

Beste antwoord door Isitimela 16 September 2022, 08:06

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Dat kan via de klantenservice van Q-park. Kies daarbij voor “restitutie niet verkregen P+R korting”. 
Vergeet niet om een kopie van je reisoverzicht te uploaden, waaruit blijkt dat je recht had op korting. 
 

Als het een volgende keer niet lukt om korting te ontvangen, dan kun je het best direct de intercom bij de slagboom gebruiken. Dan kan de medewerker de korting alsnog voor je activeren, en soms laten ze je er zelfs gratis uit. 

Reputatie 6

Had gisteren ook dit probleem. Bij qpark alkmaar. Beide poorten geprobeerd. Intercom werkte bij de eerste poort niet en toen ging het zo hard regenen dat ik maar snel betaald heb zodat het raam dicht kon 🤣 gelukkig had ik dit topic gezien en ga ik het komende week terug vragen :)

Reputatie 6
Badge +1

 ntercom werkte bij de eerste poort niet en toen ging het zo hard regenen dat ik maar snel betaald heb zodat het raam dicht kon 🤣 

In zo'n geval kun je ook 24/7 telefonisch contact opnemen met Q-park via 088 - 329 51 00
Dan kan je raampje ook lekker dicht blijven 🙃

Reputatie 6

Ik las toevallig dit topic

De vraag is dus of je nog steeds geholpen wordt via de telefoon dan wel de intercom. Ik heb inmiddels mijn verzoek tot restitutie ingediend. Het formulier werkt erg makkelijk. Let wel dat je ook een bewijs van betaling nodig hebt.

Hoe kan ik de voordeel ov kaart gebruiken bij het betalen bij een Q Park?

Badge +3

Hoe kan ik de voordeel ov kaart gebruiken bij het betalen bij een Q Park?

Bij bepaalde P+R parkings van Q-Park krijg je reizigerskorting als je die dag een treinreis (in Rotterdam ook RET tram/metro) gemaakt hebt.

Scan bij het uitrijden/betalen eerst je ov-chipkaart (of e-ticket voor die dag, ook al heb je er niet mee gereisd) en dan gaat de prijs omlaag.

Zie https://www.q-park.nl/nl-nl/p-r/

In Breda niet , medewerker gaf aan door de intercom  dat er zoveel fraude word gepleegd dat het alleen via de website is terug te vragen. Niks gelijk korting of slagboom open... de allereerste keer deed een andere medewerker wel op afstand de korting instellen

 

 

Badge +3

In Breda niet , medewerker gaf aan door de intercom  dat er zoveel fraude word gepleegd dat het alleen via de website is terug te vragen. Niks gelijk korting of slagboom open... de allereerste keer deed een andere medewerker wel op afstand de korting instellen

Suf, zeker als het om een ov-chipkaart gaat waar een uitcheck op Breda voor die dag op staat (met incheck elders in Nederland). Via de website terugvragen is minstens zo fraudegevoelig.

Reageer