beantwoord

Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?

Graag zou ik willen weten of ik nog antwoord op mijn vragen/mailtjes krijg? Een maand geleden was ik mijn ov vergeten dus moest ik een los kaartje kopen (dagretour). Dit was vanaf Wijchen naar Den Bosch. Normaal had ik hier gewoon een abonnement voor (Traject Vrij). Dus eigenlijk betaalde ik nu dubbelop. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice moest ik een mailtje sturen. Een paar mailtjes verder en moest ik het originele vervoersbewijs sturen. Dit heb ik zo'n drie weken geleden gedaan, maar nog steeds heb ik niks terug gekregen (dit zou namelijk gebeuren). Ook heb ik al 2 mailtjes gestuurd met de vraag hoe het nu zit, maar hier krijg ik gewoon geen antwoord op. Graag zou ik een antwoord willen wat er nou gaat gebeuren?

Groetjes
Jet Borghuis
icon

Beste antwoord door Tochjo 28 juni 2015, 09:43

Drie weken lijkt voor u wellicht een heel lange tijd, maar het is niet ongebruikelijk dat het langer duurt voor NS een reactie geeft.

Mocht u willen weten hoe het ermee staat, dan kunt u het beste de klantenservice bellen op 030 - 751 51 55. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar, maar in het weekend vaak wat onderbezet. Ook via Twitter is NS 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Op dit forum komt pas maandag weer een moderator langs, en die zal u waarschijnlijk ook alleen maar verwijzen naar de telefonische klantenservice of Twitter.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Drie weken lijkt voor u wellicht een heel lange tijd, maar het is niet ongebruikelijk dat het langer duurt voor NS een reactie geeft.

Mocht u willen weten hoe het ermee staat, dan kunt u het beste de klantenservice bellen op 030 - 751 51 55. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar, maar in het weekend vaak wat onderbezet. Ook via Twitter is NS 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Op dit forum komt pas maandag weer een moderator langs, en die zal u waarschijnlijk ook alleen maar verwijzen naar de telefonische klantenservice of Twitter.

Reageer