Lange wachttijden klantenservice

  • 8 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 313 Bekeken

Ik wil graag weten wat er concreet door de NS gedaan wordt aan de 'lange wachttijden' die zich al ruim 7 maanden voordoen. De laatste email die ik aan de NS heb verstuurd heeft 4 maanden gekost om beantwoord te worden. Dit is onacceptabel en niemand van de telefonische klantenservice kan mij vertellen waarom dit is en wat er aan gedaan wordt. Ik voel me oprecht in de zeik genomen door dit bedrijf.

2 reacties

Hallo connorohara, welkom op de NS Community.

Het spijt me dat je zo ontzettend lang hebt moeten wachten op een reactie op je mail. De betreffende afdeling heeft het vaak druk. 4 maanden is wel echt extreem en ik zet graag je klacht door over de afhandeltijd. Via onze andere kanalen is het sinds het einde van de zomer ook regelmatig druk, maar daar kan je in principe met dezelfde zaken worden geholpen en krijg je een stuk sneller een reactie.
Mogelijk gaat het nog extra drukker worden, omdat... 😶

Reageer