beantwoord

laptoptas laten liggen

• 28 juni 2017
  • 8 reacties
  • 221 Bekeken

Beste allemaal.
In de trein vanuit Gouda naar Alphen (15:02 28-6) heb ik mijn laptoptas laten liggen met o.a.mijn mobiel erin.
Als u hem gevonden hebt graag afgeven bij een conducteur.
Alvast bedankt.

Groet,

Pieter
icon

Beste antwoord door Thomas NS 28 juni 2017, 22:03

Hallo Pieter en welkom op het NS Serviceforum.

Dat is balen, daar moeten we snel achteraan. Wat ik je aanraad is te bellen met 030 7515155 en in het keuzemenu optie 5 en dan optie 1 aan te geven. Dit verbindt je snel door naar de afdeling Gevonden Goed die meteen voor je aan de slag zullen gaan. Succes, laat je ons weten of de tas gevonden is en wat de vervolgacties zijn?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo Pieter en welkom op het NS Serviceforum.

Dat is balen, daar moeten we snel achteraan. Wat ik je aanraad is te bellen met 030 7515155 en in het keuzemenu optie 5 en dan optie 1 aan te geven. Dit verbindt je snel door naar de afdeling Gevonden Goed die meteen voor je aan de slag zullen gaan. Succes, laat je ons weten of de tas gevonden is en wat de vervolgacties zijn?
Heb ik vanmiddag al gedaan maar dank voor de tip. Net nog met NS gebeld maar er is nog niks gevonden..
Badge +3
En vergeet niet het Opsporingsformulier in te vullen. Dat vind je hier.
Dan krijg je een e-mail als je voorwerp gevonden is.
Reputatie 7
Bedankt voor de nuttige toevoeging Robert!
Badge +3
De knop voor dat formulier staat wel op een onhandige plek op de site, namelijk vlak na de info dat paspoorten e.d. vernietigd worden. Graag verplaatsen naar ergens anders.
Reputatie 7
Badge
Heb ik vanmiddag al gedaan maar dank voor de tip. Net nog met NS gebeld maar er is nog niks gevonden..

Ik hoop dat ze je laptoptas met je mobiel snel zullen vinden. Anders is het wel heel zuur.
Badge +3
Als je telefoon een Android was (met een Google account er op), dan is dit super handig https://www.androidplanet.nl/apps/android-device-manager dan geef je wel wat info aan Google natuurlijk, maar kan je vanaf elke PC of web-browser zien waar je telefoon voor het laatst gezien is (totdat de batterij leeg is uiteraard..) Als GPS uit staat dan nog steeds bij benadering door kruisbepaling van mobiele netwerken waar het ding contact mee heeft gehad (bijvoorbeeld in de trein).

Voor Apple iPhone zijn er soortgelijke apps.

Ikzelf vond de mijne onlangs nog (door hem hard te laten rinkelen) onder mijn kussen.. 😛
Beste Robert. Mijn tas is een berging gegooid vlakbij station Alpen a/d Rijn. Exclusief mijn mobiel. Kan deze helaas niet benaderen omdat Google aangeeft dat ik geen account heb bij hen... Ga maar even aangifte doen en de bewakingscamera's opvragen.

Reageer