beantwoord

Lieneke Bouma stelt vragen en luistert niet naar antwoord

• 31 mei 2021
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Reputatie 2

Er kwam een mail van Lieneke Bouma, adres NSKlantenservice@ns.nl. Er werden een paar vragen gesteld. Nu is het mijn gewoonte om vragen te beantwoorden. Dus druk ik op de reply-knop, zodat er een mail naar Lieneke teruggaat. Maar nee hoor, dat werkt niet. Ik krijg een mail terug waarin staat dat ik mail heb gestuurd naar een noreply-adres.

Wil Lieneke eigenlijk wel antwoord hebben?

Er zijn bedrijven die zoiets als noreply@bedrijf.com als adres gebruiken, wat al knap hinderlijk is. Lieneke gebruikt een normaal uitziend adres, maar desondanks wordt het antwoord niet gelezen

Ik vind dat best wel onbeschoft.

icon

Beste antwoord door Thom 31 mei 2021, 13:01

Lieneke Bouma is niet meer dan een ondertekening. Lieneke stuurt die brieven niet. Het oogt wat persoonlijker zo.

Bekijk origineel

7 reacties

Hoi Feico,

Is dit naar aanleiding van een afwijzing van een claim die je hebt gedaan?

Reputatie 2

Hoi Feico,

Is dit naar aanleiding van een afwijzing van een claim die je hebt gedaan?

Nee, het is naar aanleiding van het vreemde gedrag van Flex en het moeten opwaarderen van de chipkaart. Nou vraagt de IT-afdeling van Lieneke wat ik voor raars heb gedaan in de bus, tram en metro (ze zegt BTM). Ik wil antwoorden datl ik helemaal geen gebruik heb gemaakt van die voertuigen.

Dus ik druk op de replyknop en schrijf zorgvuldig een antwoord. Geen spelfouten, nette alinea-indeling, duidelijk begrijpelijke tekst. Zo hoort het immers volgens Amy Groskamp. Als ik dan hoor dat Lieneke mijn antwoord ongelezen in de prullenbak heeft gegooid, dan vind ik dat niet netjes.

Ik begrijp het. Dat is allesbehalve handig! Kun je mij anders een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en het bericht wat je de afdeling wilde sturen? Dan verwerk ik die informatie in de IT-melding en zet hem weer open. Dan gaan ze de case opnieuw bij langs, dit keer met jouw antwoorden.

Reputatie 2

Ik begrijp het. Dat is allesbehalve handig! Kun je mij anders een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en het bericht wat je de afdeling wilde sturen? Dan verwerk ik die informatie in de IT-melding en zet hem weer open. Dan gaan ze de case opnieuw bij langs, dit keer met jouw antwoorden.

Ik zal het proberen. Ik zal op je naam klikken en kijken wat ik dan kan doen. Vorige week stuurde ik een bericht op die manier en dat ging, naar ik meen, niet helemaal naar wens.

Je mag ook op deze link klikken! Komt het ook goed. :)

Edit; de feedback heb ik op bovenstaande manier doorgezet.

Reputatie 7
Badge +4

Lieneke Bouma is niet meer dan een ondertekening. Lieneke stuurt die brieven niet. Het oogt wat persoonlijker zo.

Reputatie 6

Werkt goed, die persoonlijke touch. Misschien iets te goed. Dit schept ook de verwachting dat je met een mens te maken hebt en dus bijvoorbeeld antwoord kunt krijgen.

Reageer