beantwoord

Lost&found en service

• 22 februari 2019
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Ik heb een week geleden een tas laten staan in de trein. Keurig direct (binnen half uur) formaliser ingevuld met Omschrijving. Direct de bevestiging ontvangen....daarna weergaloze stilte....NS laat BINNEN 3 WEKEN !! Iets horen!
Een week eerder wilde ik een briefje van 10 wisselen om mij NS kaart op te laden....DAT KOST 50 cent!!! Was het antwoord bij de ‘service’ balie. WIe is er verantwoordelijk voor SERVICE bij de NS? Zou graag uitleg krijgen hoe NS dat woord defineert. En ook graag gewoon antwoord krijgen op mijn verloren tas....Hoewel ik met een dergelijk proces weinig hoop heb....
icon

Beste antwoord door Danny NS 22 februari 2019, 18:59

Hoi Sybren T en welkom op de NS Community!

Aii, het verliezen van bijvoorbeeld een tas is nooit fijn! Goed dat je direct het formulier hebt ingevuld.
3 weken duurt lang, maar deze periode houden we aan omdat we wachten tot de tas zal worden ingeleverd. Het komt namelijk voor dat een reiziger die de tas heeft gevonden later komt afgeven.

NS moedigt het gebruik van kaartbetalingen aan bij de kaartautomaat. De servicebalie is immers een kostbaar middel voor een relatief simpele handeling.
mensen ouder dan 75 jaar, rolstoelgebruikers en mensen met een visuele beperking hoeven overigens het extra bedrag niet te betalen.

De Klantenservice kan je helpen met het vinden van de status over je verloren tas. Maar ik vrees, als je nog niks van ons hebt gehoord, dat je tas niet is gevonden of afgegeven.
Je kan hiervoor contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Sybren T en welkom op de NS Community!

Aii, het verliezen van bijvoorbeeld een tas is nooit fijn! Goed dat je direct het formulier hebt ingevuld.
3 weken duurt lang, maar deze periode houden we aan omdat we wachten tot de tas zal worden ingeleverd. Het komt namelijk voor dat een reiziger die de tas heeft gevonden later komt afgeven.

NS moedigt het gebruik van kaartbetalingen aan bij de kaartautomaat. De servicebalie is immers een kostbaar middel voor een relatief simpele handeling.
mensen ouder dan 75 jaar, rolstoelgebruikers en mensen met een visuele beperking hoeven overigens het extra bedrag niet te betalen.

De Klantenservice kan je helpen met het vinden van de status over je verloren tas. Maar ik vrees, als je nog niks van ons hebt gehoord, dat je tas niet is gevonden of afgegeven.
Je kan hiervoor contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer