beantwoord

Mail adres klantenservice

  • 12 november 2019
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Goededag,

 

ik heb een procedure wegens vertraging tijdens een internationale reis gestart en een aantwoord via mail ontvangen. Met die aantwoord ben ik niet blij. Ik heb op dit mailadres (NSKlantenservice@ns.nl)  geaantwoord, maar dat is nu een no-reply mailadres. Eerder was dat nog mogelijk. Hoe kan ik nu contact met de klantenservice opnemen zonder commerciele platformen zoals facebook en twitter, de chat, waar ik uren wacht, en telefoon? Is er nog een formulaire of zoiets?

Ik wil de gewone mail terug!

icon

Beste antwoord door eenpersoon 12 november 2019, 17:00

Na een contact met de klantenservice via de chat, is het probleem opgelost, ik heb met dezelfde mailadres geaantwoord in wie ik ook de mail kreeg en de hele mail van ns in de aantwoord aangehangen. Ik weet niet wat was het belangrijkste, maar zo werkte het.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Helaas zijn er alleen nog maar de contactadressen zoals vermeld op de website.

Na een contact met de klantenservice via de chat, is het probleem opgelost, ik heb met dezelfde mailadres geaantwoord in wie ik ook de mail kreeg en de hele mail van ns in de aantwoord aangehangen. Ik weet niet wat was het belangrijkste, maar zo werkte het.

Reageer