beantwoord

Mail die ik op heb 11-12-2017 heb gestuurd is nog steeds niet beantwoordt

• 11 januari 2018
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Reputatie 4
Ik heb op 11-12-2017 een mail gestuurd in antwoord op een reactie van een eerdere mail (8-12-2017) die ik heb gekregen. Ik ga niet inhoudelijk op dit topic in over deze mail. Ik vond al dat ik in de eerdere mail (8-12-2017) al niet klantvriendelijk ben behandeld, maar nu wordt er nog is een schepje bovenop gedaan. De mail is gestuurd naar de afdeling geld terug bij vertraging. Waarschijnlijk krijg ik nu ook weer de reactie op het topic dat ze niks voor me kunnen doen.
icon

Beste antwoord door Denice NS 11 januari 2018, 20:53

We zien graag nog een reactie van je tegemoet, johnnyvtz1990.

Helaas is er sprake van een achterstand in de verwerking van de e-mails op de afdeling Geld Terug bij Vertraging waardoor een reactie langer op zich laat wachten. Uiteraard behandelen en beantwoorden we elke e-mail en werken we hard om de achterstand in te halen.
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi johnnyvtz1990,

Ik begrijp dat het vervelend is als je zo lang moet wachten op een reactie. Geld Terug Bij Vertraging claims nemen wij niet in behandeling, dus in dat opzicht kan ik helaas niks voor je doen nu inderdaad. Ik zou wel graag willen weten waarom je vindt dat je niet klantvriendelijk behandeld bent. Bedoel je dat i.v.m. met de reactiesnelheid of vond je de mail zelf niet klantvriendelijk?

Helaas is er sprake van een achterstand in de verwerking van de e-mails op de afdeling Geld Terug bij Vertraging waardoor een reactie langer op zich laat wachten. Uiteraard behandelen en beantwoorden we elke e-mail en werken we hard om de achterstand in te halen.
Reputatie 4

Ik stuur de reactie waarom het ging liever even privé als dat kan. Ik stuur hem dan naar jou toe zo snel mogelijk.
Reputatie 4

Ik heb bericht naar je gestuurd.
Ik heb het bericht van johnnyvtz1990 ontvangen en inmiddels beantwoord. Ik heb intern een registratie gemaakt. Wat de claim betreft zal de reactie op de e-mail afgewacht moeten worden. Via het Serviceforum nemen wij, zoals Iris ook heeft aangegeven, een reactie op een afwijzing niet in behandeling.

Reageer