beantwoord

Mail incassobureau kwijt en nu

• 23 maart 2017
  • 2 reacties
  • 183 Bekeken

Heb een mail ontvangen van incassons voor achterstallige betaling. Ben deze mail kwijt wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 maart 2017, 11:23

Even wat aanvullende informatie::

Heb je van NS een Acceptmail gehad, dan betreft dit het eerste betaalverzoek van NS. Hiervoor heb je 7 dagen de tijd. Ben je deze e-mail kwijt, dan krijg je vanzelf een acceptgiro via de post.
Heb je van Syncasso of incassobureau Bos een e-mail gehad, dan kun je contact opnemen met hen. Zij kunnen je de aanmaning dan opnieuw sturen, of telefonisch informatie geven over het bedrag dat je moet betalen, en hoe je dit kunt betalen.

Check dus eerst even goed van wie het bericht afkomstig was. Weet je dit ook niet meer? Bel dan NS via 030-7515155. Wij kunnen de status van jouw betaling controleren.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum rittensporthk. Spijtig om te lezen dat er een achterstand ontstaan is. Als ik het goed begrijp is de mail afkomstig van NS en (nog) niet van een incassobureau. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice aangezien die 24/7 bereikbaar zijn. Zij kunnen verstuurde mails altijd terugzien en wellicht de informatie met je delen of opnieuw versturen. Snel contact heb je via telefoon (030 751 51 55), Twitter en Facebook Messenger.
Even wat aanvullende informatie::

Heb je van NS een Acceptmail gehad, dan betreft dit het eerste betaalverzoek van NS. Hiervoor heb je 7 dagen de tijd. Ben je deze e-mail kwijt, dan krijg je vanzelf een acceptgiro via de post.
Heb je van Syncasso of incassobureau Bos een e-mail gehad, dan kun je contact opnemen met hen. Zij kunnen je de aanmaning dan opnieuw sturen, of telefonisch informatie geven over het bedrag dat je moet betalen, en hoe je dit kunt betalen.

Check dus eerst even goed van wie het bericht afkomstig was. Weet je dit ook niet meer? Bel dan NS via 030-7515155. Wij kunnen de status van jouw betaling controleren.

Reageer