beantwoord

Mail onderzoek@onderzoek.mediatest.nl Spam of niet

• 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 158 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb van dit adres een mail gehad over een onderzoek over de spoordeelwinkel ik twijfel aan de echtheid hiervan omdat ik steeds meer over phising mails lees en ik daardoor niet zomaar meer een linkje aanklik. mijn mail had deze mail ook al in de spambox gezet
icon

Beste antwoord door Eline_MediaTest 23 juni 2017, 10:59

Beste Peter,

Ik antwoord op uw vraag namens marktonderzoeksbureau MediaTest. Wij zijn een onafhankelijk onderzoeksbureau en zijn door NS gevraagd periodiek onderzoek te doen naar zowel het blad Spoor als onder de gebruikers van Spoordeelwinkel. Als u de link bekijkt die Jena hierboven noemt, ziet u dat ons e-mailadres daar genoemd wordt als veilig.

In onze vragenlijsten wordt nooit gevraagd naar persoonlijke gegevens zoals uw naam, woonplaats of bankgegevens. Wij vragen alleen naar uw mening, die u geheel anoniem kan geven. Voor meer informatie over onze onderzoeken kunt u kijken op onze website www.mediatest.nl of bellen naar 020 - 410 00 00.

Ik hoop u met deze reactie voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Eline, consultant MediaTest
Bekijk origineel

3 reacties

Hey Peter,

Volgens mij is het een goed mailtje.
Ziendeze link: staan alle betrouwbare e-mailadressen http://www.ns.nl/uitgelicht/interessant-voor-u/waarschuwing-phishingmails.html

Groetjes, Jena
Die lijst 'betrouwbare' adressen is erg lang geworden. Hoe kan de NS nou verwachten van klanten dat ze bij iedere mail gaan kijken of deze van één van die 15 domeinen komt...
@NS: gelieve eens goed te regelen dat jullie marketing afdeling eens eigen mailadressen gebruikt. Zo moeilijk is dat echt niet.
Ik snap dat je @ns.nl; @nsinternationaal.nl; @ov-fiets.nl gebruikt worden, maar de rest kan vervallen.
Beste Peter,

Ik antwoord op uw vraag namens marktonderzoeksbureau MediaTest. Wij zijn een onafhankelijk onderzoeksbureau en zijn door NS gevraagd periodiek onderzoek te doen naar zowel het blad Spoor als onder de gebruikers van Spoordeelwinkel. Als u de link bekijkt die Jena hierboven noemt, ziet u dat ons e-mailadres daar genoemd wordt als veilig.

In onze vragenlijsten wordt nooit gevraagd naar persoonlijke gegevens zoals uw naam, woonplaats of bankgegevens. Wij vragen alleen naar uw mening, die u geheel anoniem kan geven. Voor meer informatie over onze onderzoeken kunt u kijken op onze website www.mediatest.nl of bellen naar 020 - 410 00 00.

Ik hoop u met deze reactie voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Eline, consultant MediaTest

Reageer