beantwoord

Mail zonder inhoud

• 7 januari 2017
  • 6 reacties
  • 359 Bekeken

Heb vandaag een mail gekregen van NS ( mail@ezine.ns.nl, met als onderwerp...Jouw Dal Voordeelaanbod is nog een week geldig.

Maar de mail bevat geen inhoud, geen tekst, geen link etc.
icon

Beste antwoord door Bezemsteel 7 januari 2017, 00:52

Via de onderstaande link komt u op de pagina waar u een Dal Voordeelabonnement kunt aanschaffen. Dit is dezelfde link die in de mail zou moeten staan.

https://www.ns.nl/producten/reizen-met-korting/p/dal-voordeel-aanbieding?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=a-dvd-012017&utm_content=button-b&utm_term=baby&TRNSC=14735602&TRNSP=0379196965509839114048869&C_CODE=C01343&Type=com
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Via de onderstaande link komt u op de pagina waar u een Dal Voordeelabonnement kunt aanschaffen. Dit is dezelfde link die in de mail zou moeten staan.

https://www.ns.nl/producten/reizen-met-korting/p/dal-voordeel-aanbieding?utm_source=ns&utm_medium=email&utm_campaign=a-dvd-012017&utm_content=button-b&utm_term=baby&TRNSC=14735602&TRNSP=0379196965509839114048869&C_CODE=C01343&Type=com
Welkom op het NS Serviceforum jcanja.Het kan zijn dat de inhoud van de mail geblokkeerd is. Dat gebeurt vaak wanneer de mail in je spambox binnenkomt. Mocht je interesse hebben dan kun je op de link klikken die Bezemsteel geeft.
Bezemsteel bedankt voor je reactie. Klaas Jan, ik heb een voordeelabonnement 8 april 2016 afgesloten, ook voor 29 euro en 7 keuzedagen bijgekocht. Dit abonnement loopt dus nog tot 8 april. Ik weet niet of ik dan van dat aanbod via die link gebruik kan maken?
En Klaas Jan, hij kwam in mijn gewone postvak binnen, niet als spam of ongewenste mail. Heb het wel vaker, dat ik een mail van NS krijg, met een titel maar zonder inhoud. Dat vind ik best vervelend, want mis daardoor misschien toch wel dingen en aanbiedingen.
Hallo jcanja, in dat geval kun je geen gebruik maken van de link. Dit komt omdat je dit abonnement al hebt. Ik snap dat het erg vervelend is als je de aanbiedingen niet goed ontvangt. Ik vermoed dat dit toch te maken heeft met de instellingen van je mailbox en adviseer je daar even naar te kijken.
Mijn computer is recentelijk helemaal nagekeken. Maar daarna had ik 2 e tickets besteld en heb ze gelijk op de pagina van Ns uitgeprint gelukkig.Normaal krijg je van NS dan altijd een mail, om de kaartjes op te halen. Ook die zijn nooit aangekomen. Gelukkig dus maar dat ik ze gelijk op die pagina al had uitgeprint. Apart dat alleen de mails van NS niet goed door komen dan.

Reageer