beantwoord

mailpost ontvangen van man en vrouw op een mailadres

• 3 januari 2017
  • 3 reacties
  • 148 Bekeken

hoe kan ik de mailpost van mijn vrouw en mij op een mailadres ontvangen
icon

Beste antwoord door Erryt NS 3 januari 2017, 16:15

Hallo peter1claassens2 en welkom op het NS Serviceforum,

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan dan aangeven alles per mail te willen ontvangen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo peter1claassens2 en welkom op het NS Serviceforum,

Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan dan aangeven alles per mail te willen ontvangen. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Reputatie 7
Badge +3
Zoals ik het lees is de vraag of het mogelijk is de e-mail voor beiden op één e-mailadres te ontvangen.
Reputatie 2
NS koppelt alles aan elkaar, ik heb een keer spoordeelweken bijbesteld voor mijn ouders en toen werd hun inlogmail meteen gewijzigd en ik heb zelf voor de inlog 3 kansen, omdat er nu 3 mailadressen aan gekoppeld zijn.

Reageer