beantwoord

Mails van NS

• 6 juli 2016
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Ongeveer 6 maanden geleden heb ik aangeven dat ik mails wil ontvangen van NS. Tot nu toe heb ik enkel mails ontvangen nadat ik zelf contact opnam met NS. Bv voor aanmelding NS extra, aanvraag GTBV, ...

Staat er iets niet goed in mijn instellingen?

Waar wordt naar gekeken om te zeggen: die klant krijgt die mail en die andere krijgt de mail niet? Want ik zou wel graag de aanbiedingen van NS Extra krijgen.
icon

Beste antwoord door gekke_henkie 6 juli 2016, 20:54

En bijna direct antwoord gekregen. :)

Erryt NS heeft iets aan mijn instellingen veranderd. Binnenkort ga ik dus wel berichten en mails ontvangen.

En nog bedankt voor het terugbetaling van mijn chipkaart.
Bekijk origineel

3 reacties

En bijna direct antwoord gekregen. :)

Erryt NS heeft iets aan mijn instellingen veranderd. Binnenkort ga ik dus wel berichten en mails ontvangen.

En nog bedankt voor het terugbetaling van mijn chipkaart.
Privébericht verstuurd.
Vervelend dat je geen mails van ons ontvangt herrie, Als je even contact opneemt met onze klantenservice dan kun je dit laten controleren. Je kunt telefonisch contact opnemen via 0307515155, maar dit kan ook via social media of chat, als je liever dit op het forum wilt laten controleren is dat ook mogelijk, wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en je e-mail adres. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.

Reageer