beantwoord

Mijn verontschuldigingen

• 3 mei 2018
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

Beste NS-familie,
Op Koningdag reisde ik tussen van Amsterdam naar Groningen met 20:38 trein. Helaas werd ik ziek in de trein en ik gaf over. Het spijt me heel erg. Speciaal voor de schoonmakers. Ik wil compenseren. Wat raden jullie aan? Ik kan betalen voor het schoonmaken. Ik bied mijn excuses aan aan passagiers en NS en Hago Railservice personeel.
icon

Beste antwoord door Anonymous 3 mei 2018, 18:41

Heel erg vervelend dat je ziek werd tijdens de reis. En overgeven is natuurlijk helemaal vervelend, niet alleen voor andere reizigers en schoonmakers, maar zeker ook voor jezelf.

Maar we zijn allemaal mensen en zoiets vervelends kan een keer gebeuren.
Super dat je je excuses aanbied aan anderen maar ik denk niet dat je de schoonmaakkosten hoeft te gaan betalen, dat moet je zien als een service van NS.

Gaat het nu weer goed ?
Bekijk origineel

3 reacties

Heel erg vervelend dat je ziek werd tijdens de reis. En overgeven is natuurlijk helemaal vervelend, niet alleen voor andere reizigers en schoonmakers, maar zeker ook voor jezelf.

Maar we zijn allemaal mensen en zoiets vervelends kan een keer gebeuren.
Super dat je je excuses aanbied aan anderen maar ik denk niet dat je de schoonmaakkosten hoeft te gaan betalen, dat moet je zien als een service van NS.

Gaat het nu weer goed ?
Welkom op het Forum, one.sorry.person.

Zoals klant-peter al zegt is zoiets natuurlijk alles behalve prettig maar het kan inderdaad gebeuren. De schoonmakers van Hago zijn inmiddels wel wat gewend maar je excuses worden absoluut gewaardeerd. 🙂 Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter!
Ik ben nu beter. Reisziekte is niet goed, maar je medeleven maakte het goed. Bedankt voor uw begrip. Fijne dag! 🙂

Reageer