beantwoord

morgen naar antwerpen.

• 28 februari 2020
  • 3 reacties
  • 159 Bekeken

Morgen is er aan het spoor werkzaamheden. Toch wil jk naar antwerpen via Roosendaal. Mijn vraag is dan rijd en dan elke uur een bus inplaats van deze treinen of moet ik nu anders reizen want dat loopt dat me kosten te hoog....

icon

Beste antwoord door Sanne NS 28 februari 2020, 21:47

Goedenavond Deveney en welkom op de NS Community!

Goed dat je het even na komt vragen. Er rijden ipv de reguliere treinen bussen tussen Roosendaal en Antwerpen - Noorderdokken. Vanaf daar kan je vervolgens met de trein je reis weer vervolgen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Goedenavond Deveney en welkom op de NS Community!

Goed dat je het even na komt vragen. Er rijden ipv de reguliere treinen bussen tussen Roosendaal en Antwerpen - Noorderdokken. Vanaf daar kan je vervolgens met de trein je reis weer vervolgen. 

Reputatie 5

Hou er ook rekening meet dat de reis per vervangende bus en trein ruim twee uur duurt, in plaats van de (toch al lange) vijftig minuten in de normale situatie met de rechtstreekse stoptrein Roosendaal-Antwerpen.

Reputatie 5

Afh. van je vertrek en of je wel/niet aan bus-weerzin lijdt: dan is vermoedelijk de route per Bus, vanaf Bergen o Zm= BraVo 105 tot Putte grens/Moretus met direkte overstap op de LIJN wel sneller (totaal ca 90 min.) met ook nog kans dat die bus je dichterbij je bestemming afzet. Qua kosten als je geen chop oid hebt, ca. vergelijkbaar. Of eventueel de Bredabus van Conx (Breda-Antwerpen-Zeeuws Vldr).

Of bij een veel langere reis binnen NL; kijk eens naar FLIXbus.nl

Reageer