beantwoord

Na bijna een maand nog steeds geen reactie gehad op mijn 2 uitstaande klachten

Beste,

Op 3 februari heb ik een twee klachten ingediend waarna ik een email kreeg dat ik binnen 5 werkdagen een antwoord kon verwachten.

Op 10 februari heb ik voor beide klachten een mail ontvangen waarin stond dat het niet was gelukt om binnen 5 werkdagen een reactie te sturen, maar dat er werd gehoopt om dit alsnog zsm te doen.

Het is nu bijna maart en ik heb nog steeds geen reacties gekregen op de 2 klachten.

Het gaat om de volgende twee klachten:
Kenmerk #1: 5087478107
Kenmerk #2: 5087478016
icon

Beste antwoord door Miriam NS 26 februari 2019, 17:44

Hallo dailycommunter, welkom op onze Community!

Erg vervelend om te lezen dat je nog geen verdere terugkoppeling hebt gekregen. Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's en het blijkt dat er op een moment een achterstand is. We zijn er druk mee bezig, maar een antwoord laat hierdoor wat langer op zich wachten. Excuses hiervoor. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo dailycommunter, welkom op onze Community!

Erg vervelend om te lezen dat je nog geen verdere terugkoppeling hebt gekregen. Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's en het blijkt dat er op een moment een achterstand is. We zijn er druk mee bezig, maar een antwoord laat hierdoor wat langer op zich wachten. Excuses hiervoor. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik het graag.

Reageer