beantwoord

Na ruim een maand nog steeds geen factuur...

• 9 mei 2017
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

28 maart heb ik een abonnement besteld, maar ik kreeg maar geen factuur. Normaal duurt dit zo'n 4 werkdagen.
Topic gestart, krijg ik te horen dat dit tot 4 weken kan duren. ( in andere topics staan antwoorden als: 4 werkdagen, 10 werkdagen, 2 weken en dus ook 4 weken. Lekker duidelijk)

Maar goed, het is nu 9 mei, en ik heb nog steeds de factuur van mijn bestelling van 28 maart niet!
Ook van de bestelling die ik op 27 april heb gedaan, heb ik opnieuw geen factuur ontvangen.
De bedragen lopen een beetje op, en ik wil dus graag kunnen declareren!!!

Waar blijven mijn facturen???
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 9 mei 2017, 20:09

Dat is een vreemde zaak. Die factureren zouden gewoon zichtbaar moeten zijn jkraro. Ik moet dit even nakijken en kan desgewenst de facturen nasturen. Mag ik in een privébericht NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en mailadres? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken.

EDIT: Inmiddels is de volgende factuur zichtbaar. De klantenservice kan altijd facturen nasturen.
Bekijk origineel

4 reacties

Dat is een vreemde zaak. Die factureren zouden gewoon zichtbaar moeten zijn jkraro. Ik moet dit even nakijken en kan desgewenst de facturen nasturen. Mag ik in een privébericht NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en mailadres? Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken.

EDIT: Inmiddels is de volgende factuur zichtbaar. De klantenservice kan altijd facturen nasturen.
Heeft u niet in Mijn NS gekeken? Je kunt het gaan inloggen en dan onder Mijn Facturen gaan bekijken. Het is een PDF bestand.
Dat zou ik normaal gesproken ook adviseren, maar ik heb het idee dat of de koppeling niet goed gaat of er iets anders aan de hand is. Factureren zouden namelijk gewoon inzichtelijk moeten zijn.
Dat zou ik normaal gesproken ook adviseren, maar ik heb het idee dat of de koppeling niet goed gaat of er iets anders aan de hand is. Factureren zouden namelijk gewoon inzichtelijk moeten zijn. Ik heb zelf ook wel moeite om in Mijn NS te komen, maar via Google Chrome doet hij wel redelijk.

Reageer