beantwoord

Naamsverandering

• 7 maart 2017
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Ik krijg steeds de mail als zijnde een mevrouw. Ik heb al eens gemaild, dat ik nog steeds een man ben.
Voorts is mevrouw 4 jaar geleden overleden.
Een verzoek, maak van mevrouw eindelijk eens een man.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 27 maart 2017, 11:15

Helaas krijg ik geen bericht van Ettinees, terwijl hij wel een actief account heeft.

Voor de meelezers daarom een algemeen advies: kloppen jouw gegevens niet? Bel ons dan even. Dan krijg je meteen een reactie of het is opgelost. Blijft het probleem zich dan voordoen, stuur ons dan een bericht per e-mail, via Twitter, Facebook of het forum. Dan kijken wij waar het fout gaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Helaas krijg ik geen bericht van Ettinees, terwijl hij wel een actief account heeft.

Voor de meelezers daarom een algemeen advies: kloppen jouw gegevens niet? Bel ons dan even. Dan krijg je meteen een reactie of het is opgelost. Blijft het probleem zich dan voordoen, stuur ons dan een bericht per e-mail, via Twitter, Facebook of het forum. Dan kijken wij waar het fout gaat.
Goedemorgen Ettinees. Ik heb helaas nog geen bericht van je gehad. Is het inmiddels opgelost?
Beste Ettinees, welkom op het forum.

Wat vervelend dat je nog steeds onjuiste post krijgt, zeker in deze situatie. Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw naam en adres? Dan ga ik het meteen voor je aanpassen.

Een privébericht stuur je door op mijn naam en 'Stuur bericht' te klikken.

Reageer