beantwoord

Nemen niet alle NS-medewerkers van dit forum je vraag/klacht serieus?

• 19 juli 2017
  • 6 reacties
  • 275 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld in dit forum waarop ik van een NS-medewerker in eerste instantie wel een reactie heb gekregen. Vervolgens kwam er van mijn kant een vervolgvraag voor dezelfde NS-medewerker die nadrukkelijk door hem genegeerd werd. Pas toen ik zijn collega's vroeg om hem te laten reageren kwam er wel een reactie en het excuus van technische problemen. Ik had daarna nog een vraag voor hem maar wederom geen reactie. Ik zit nu al weer een week te wachten:@ . Ik vind dit geen pas geven en voel me dan ook niet serieus genomen. Ik vraag me af of ik de enige ben of dat er nog meer mensen deze ervaring hebben. Wie heeft er een nuttige tip voor me om toch antwoord te krijgen?
icon

Beste antwoord door Arnold NS 3 augustus 2017, 08:57

Update: Ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je contact met de klantenservice hebt opgenomen. Hopelijk ben je eruit gekomen 🙂.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo RvdW01,

Uit het andere topic waarin je hebt gepost begrijp ik dat dit gaat over het wijzigen van de datum dat de abonnementskosten worden geïncasseerd?
Dag Sander, dat klopt.
Ik begrijp dat het vervelend is dat deze data zijn veranderd binnen je contract. Helaas is het niet mogelijk om dit binnen het systeem aan te passen aangezien deze incasso's geautomatiseerd zijn zoals al eerder is aangegeven. Hier kan ik wel een klacht over doorzetten maar ik ben bang dat dit niet op korte termijn nog gaat veranderen.
Dag Sander, dat punt ben ik allang voorbij. Ik heb mijn abonnement opgezegd en een week later weer in laten gaan. Daar hoeft wat mij betreft geen klacht voor opgesteld te worden. Klaas-Jan heeft dat geadviseerd en tegelijkertijd gezegd dat hij voor de week die ik daardoor moest overbruggen mogelijk kaartjes zou kunnen regelen. Omdat er een tijd niet meer gereageerd is door KlaasJan heb ik die kaartjes zelf maar gekocht. Wat ik nu wil is dat mijn gemaakte kosten vergoed worden. Hoe gaan we dat regelen?
Mvg
Rene
Zou je mij je voorletters, achternaam, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, eventuele zelf gekochte 'kaartjes' en IBAN toe willen sturen RvdW01? Dit doe je door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht', dan kan ik hier morgen naar kijken voor je. Nog sneller is contact op nemen met de Klantenservice, bereikbaar per telefoon, chat, Twitter of Facebook.
Update: Ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je contact met de klantenservice hebt opgenomen. Hopelijk ben je eruit gekomen 🙂.

Reageer