Ik heb een tijdje geleden een vraag gesteld in dit forum waarop ik van een NS-medewerker in eerste instantie wel een reactie heb gekregen. Vervolgens kwam er van mijn kant een vervolgvraag voor dezelfde NS-medewerker die nadrukkelijk door hem genegeerd werd. Pas toen ik zijn collega's vroeg om hem te laten reageren kwam er wel een reactie en het excuus van technische problemen. Ik had daarna nog een vraag voor hem maar wederom geen reactie. Ik zit nu al weer een week te wachten:@ . Ik vind dit geen pas geven en voel me dan ook niet serieus genomen. Ik vraag me af of ik de enige ben of dat er nog meer mensen deze ervaring hebben. Wie heeft er een nuttige tip voor me om toch antwoord te krijgen?
icon
Beste antwoord door Arnold NS 3 augustus 2017, 08:57
Update: Ik heb nog geen reactie van je mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je contact met de klantenservice hebt opgenomen. Hopelijk ben je eruit gekomen 🙂.
Bekijk origineel