beantwoord

Niet bereikbaar geen gehoor klantenservice

• 5 juli 2016
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Al twee dagen bezig met bellen klanten service betreft fietkluis. Ze zijn niet bereikbaar of ingesprek. Nu al totaal meer dan twee uur aan de telefoon zonder enige contact. De NS is echt het betering van stipte traagheid en afspraken.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 5 juli 2016, 19:17

Welkom op het NS Serviceforum R.Rooth. Het is de laatste tijd erg druk op onze KlanteNService. Het spijt mij dat je ze niet te pakken krijgt. Je mag je vraag/opmerking ook aan mij stellen, dan ga ik het bespreken met de juiste afdeling. Graag je vraag + relevante informatie in een privébericht. Die verstuur je door op mijn naam te klikken; de optie komt dan in beeld. Vergeet ook niet je NAW-gegevens + ov-chipkaartnummer te vermelden.

EDIT: Geen privébericht ontvangen van TS
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het NS Serviceforum R.Rooth. Het is de laatste tijd erg druk op onze KlanteNService. Het spijt mij dat je ze niet te pakken krijgt. Je mag je vraag/opmerking ook aan mij stellen, dan ga ik het bespreken met de juiste afdeling. Graag je vraag + relevante informatie in een privébericht. Die verstuur je door op mijn naam te klikken; de optie komt dan in beeld. Vergeet ook niet je NAW-gegevens + ov-chipkaartnummer te vermelden.

EDIT: Geen privébericht ontvangen van TS

Reageer