nieuw abo onvindbaar

  • 6 November 2022
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Hoi, ik heb vorige week een nieuw flex dal abo afgesloten en de eerste termijn betaald.

Echter dit abo staat niet in de app of mijn ns, en de bestelde ov kaart is niet geleverd. 

??


2 reacties

Badge +3

NS Flex-abonnementen verschijnen pas in Mijn NS vanaf de eerste dag van geldigheid. Als het abonnement nog niet in Mijn NS zichtbaar is, dan is de ingangsdatum nog niet bereikt. In de app zijn abonnementen nooit zichtbaar.

Als u de OV-chipkaart niet ontvangt voor de ingangsdatum, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om af te spreken hoe u toch gebruik kunt maken van uw abonnement tot u de kaart ontvangt. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55.

Reputatie 6

Hey Rowwen. Welkom bij de NS Community.

Tochjo is net iets sneller en heeft het goede antwoord al te pakken zie ik. 😊

Je ziet je product niet in je account staan als de activatie datum nog in de toekomst ligt. Je ziet het product staan op het moment dat het actief is. De kaartlevering duurt normaal niet langer dan 7 dagen. Duurt dit nu al langer? Neem even contact op met onze klantenservice voor een tijdelijk alternatief voor je product en neem contact op met TLS (de verantwoordelijke voor de kaartlevering) op 0900-0980 om navraag te doen waar je kaart nu blijft.

Reageer